掃呢頁CODE去手機

2016年2月13日 星期六

徐榮:《愛‧回家》仲有個半月結局 徐榮勁不捨 __,

相信大家都一樣好唔捨得徐榮個女「馬家好」咯。next1/1pre話咁快,呢個咁受歡迎嘅處境劇,就嚟同大家SayGoodbye喇。next1/1pre無綫處境劇《愛.回家》自播出以來,已相當入屋。最近「馬家」回歸《愛.回家》之後,收視更節節上升。不過快樂嘅時光過得特別快,劇集話咁快即將播畢,劇中飾演馬強一角嘅藝人徐榮,更加係依依不捨,今日佢收到結局篇嘅劇本,仲寫下感性留言:「攞住這本劇本既(嘅)心情 ...


相信大家都一樣好唔捨得徐榮個女「馬家好」咯。

next 1/1 pre

話咁快,呢個咁受歡迎嘅處境劇,就嚟同大家Say Goodbye喇。

next 1/1 pre

無綫處境劇《愛.回家》自播出以來,已相當入屋。最近「馬家」回歸《愛.回家》之後,收視更節節上升。

不過快樂嘅時光過得特別快,劇集話咁快即將播畢,劇中飾演馬強一角嘅藝人徐榮,更加係依依不捨,今日佢收到結局篇嘅劇本,仲寫下感性留言:「攞住這本劇本既(嘅)心情都幾難形容。」劇集已經播到第960集,而喺相中所見嘅劇本就係第995集,即距離結局仲有35集,即係話呢個劇,仲有個半月左右就要同大家say goodbye喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!