掃呢頁CODE去手機

2016年2月6日 星期六

謝霆鋒猴年收過億 繼續做吸金王! __,霆鋒,謝霆鋒,

謝霆鋒工作多到冇停手呀!next1/1pre保守估計霆鋒猴年進帳九位數字,令佢繼續榮登「吸金王」!next1/1pre粉絲們都好期待霆鋒再開騷呀。next1/1pre新年將至,生肖屬猴的謝霆鋒接受《好報》專訪時,報喜指2017年將在香港開騷,演唱會分分鐘更是用億元打造,可能是本地最貴的個唱,誓要精彩到令鋒迷嘆為觀止,更要「爆粗」來表達亢奮心情!《東網》就霆鋒有意在明年舉行香港演唱會一事致電Mani ...


謝霆鋒工作多到冇停手呀!

next 1/1 pre

保守估計霆鋒猴年進帳九位數字,令佢繼續榮登「吸金王」!

next 1/1 pre

粉絲們都好期待霆鋒再開騷呀。

next 1/1 pre

新年將至,生肖屬猴的謝霆鋒接受《好報》專訪時,報喜指2017年將在香港開騷,演唱會分分鐘更是用億元打造,可能是本地最貴的個唱,誓要精彩到令鋒迷嘆為觀止,更要「爆粗」來表達亢奮心情!

《東網》就霆鋒有意在明年舉行香港演唱會一事致電Mani,對此她表示:「霆鋒真係好想開,但檔期滿哂,畀啲時間佢。」講到霆鋒猴年工作,她透露霆鋒現時已要忙於拍攝浙江衞視節目,而之後亦會拍攝英皇投資兩億人民幣的3D美食電影,她亦表示霆鋒工作多得排山倒海:「今年佢最少會拍兩套戲,亦會衝出海外,去非洲同歐洲拍《十二道鋒味3》,手上亦有好多廣告債,最少今年要還七、八個,而且內地好多真人騷都想搵佢做,但佢啲期真係滿到針都插唔入。」據知加上電影、廣告、商演、內地節目等收入,保守估計會為霆鋒進帳九位數字金額,令他繼續榮登「吸金王」!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!