網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月7日 星期日

袁彩雲四張依然索 花檔哥哥猛撩吹水 __,袁彩雲,

唔講唔覺,原來袁彩雲已經踏入40歲,不過見佢同老公行維園當日神采飛揚,唔講,都仲諗緊佢剛選完港姐嗰吓。雖然買花盆成個師奶咁開天殺價,但除咗行為舉止同心境,袁彩雲一切都冇變。淡妝推住兩歲囡囡Alycia行花市,樣貌身材依然索,如果唔係都吸引唔到花檔哥哥仔猛同佢吹水啦!不過佢老公都唔輸蝕,比結婚時清減唔少嘅Anthony,就算coolcool地,啲花檔阿姐都自動嗒糖。唔止各有market,兩人心境仲好 ...




唔講唔覺,原來袁彩雲已經踏入40歲,不過見佢同老公行維園當日神采飛揚,唔講,都仲諗緊佢剛選完港姐嗰吓。

雖然買花盆成個師奶咁開天殺價,但除咗行為舉止同心境,袁彩雲一切都冇變。淡妝推住兩歲囡囡Alycia行花市,樣貌身材依然索,如果唔係都吸引唔到花檔哥哥仔猛同佢吹水

不過佢老公都唔輸蝕,比結婚時清減唔少嘅Anthony,就算cool cool地,啲花檔阿姐都自動嗒糖。唔止各有market,兩人心境仲好年輕,企定定一齊玩自拍;可能因為湊住兩歲囡囡嘅關係,袁彩雲踏入四張都係咁young,真係好令啲媽媽葡萄架!

鍾意就快D Share啦!