網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月17日 星期三

車Cam失靈 高Ling撞完車冇得追究 __,高Ling,高海寧,

高Ling今次真係流年不利呀!next1/1pre高Ling架車嘅車CAM壞咗,影唔到對方嘅車牌。next1/1pre高Ling呻到樹葉都落呀!next1/1pre藝人高海寧(高Ling)一早在網上留言大呻「沖太歲」,駕車時被大旅遊巴士撞到坐駕,而且對方不顧而去,高Ling當時驚到手騰腳震,驚雲甫定後想話報警求助,卻又發現車CAM失靈,未能拍低對方車牌,結果追究無從,惟有嘆句流年不利倒霉。高Lin ...


高Ling今次真係流年不利呀!

next 1/1 pre

高Ling架車嘅車CAM壞咗,影唔到對方嘅車牌。

next 1/1 pre

高Ling呻到樹葉都落呀!

next 1/1 pre

藝人高海寧(高Ling)一早在網上留言大呻「沖太歲」,駕車時被大旅遊巴士撞到坐駕,而且對方不顧而去,高Ling當時驚到手騰腳震,驚雲甫定後想話報警求助,卻又發現車CAM失靈,未能拍低對方車牌,結果追究無從,惟有嘆句流年不利倒霉。

高Ling接受《東網》訪問時說:「架旅遊巴cut完中線就緊接cut埋落我條線,好彩我煞車煞得快,車內物品都跌晒落黎!但佢架大車『發』到我架車,當時最驚畀佢夾爆車頭!依家個人冇事,係車嘅手柄同倒後鏡等等會嚴重啲。(當時驚到死?)當時好驚,但又未至於出現死亡念頭。」

高Ling又說:「當時我後面係架校巴,我煞車後同佢仲有段距離。好彩佢跟車唔太近先冇撞埋一齊!」由於對方未有停車,高Ling驚完之後立即致電報警,但因事出突然,高Ling驚到睇唔到旅遊巴士車牌,而雖然有安裝車CAM,卻又發現原來早己壞機,未有拍下任何畫面,高Ling說:「乜都冇,點追究呀!(報保險?)問吓車房情況先!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!