掃呢頁CODE去手機

2016年2月17日 星期三

甩黎明消失半年 愈減愈肥 脹爆衞蘭:𠵱家唔睇磅數 [FACE - 456] __,衞蘭,黎明,MF,

新年冇拖拍,日日傍住妹妹衞詩hea爆又一城,肥咗嘅衞蘭喺連鎖店專攻肥人恩物黑灰色鬆身衫。封面甩黎明消失半年 愈減愈肥 脹爆衞蘭:𠵱家唔睇磅數黑暗過後,就是黎明?錯!呢句說話擺喺衞蘭同JW身上應該調轉講,擺到明脫離黎明有運行至啱!改簽新公司,JW新歌〈矛盾一生〉點擊超過400萬,衞蘭亦都唔弱,帶埋胞妹衞詩過檔華納即享一姐待遇,新歌新碟好快面世。前途冇咗黎明,當堂一片光明,心廣體胖亦都理所當然!新正頭 ...


新年冇拖拍,日日傍住妹妹衞詩 hea爆又一城,肥咗嘅衞蘭喺連鎖店專攻肥人恩物黑灰色鬆身衫。

封面

甩黎明消失半年 愈減愈肥 脹爆衞蘭:𠵱家唔睇磅數

黑暗過後,就是黎明?錯!呢句說話擺喺衞蘭同 JW身上應該調轉講,擺到明脫離黎明有運行至啱!改簽新公司, JW新歌〈矛盾一生〉點擊超過 400萬,衞蘭亦都唔弱,帶埋胞妹衞詩過檔華納即享一姐待遇,新歌新碟好快面世。

前途冇咗黎明,當堂一片光明,心廣體胖亦都理所當然!新正頭日日做 gym又戒口,肥底衞蘭愈減愈肥,好彩家陣個老闆唔再係金句王,唔使俾人笑肥過部電單車!

12年前黎天王大張旗鼓,又搞唱片公司又做經理人,係威又係勢。可惜天王葫蘆裡賣咩藥唔係人人都明, 12年後藝人歌手連老婆都變前妻各散東西, A Music名存實亡,歌手藝人星途總算有轉機。潛水半年,衞蘭去年宣布簽約華納唱片,總算又有一姐做。

初五終於放完假開工錄音,衞蘭雖然尷尷尬尬唔敢提磅數,不過就自認身體健康,期間次次聽到前老闆黎明個名都開懷大笑。

一提新公司話熱鬧好多,齊齊簽入華納的衞氏兩姊妹的確好有歸屬感,新年出力打扮參加新公司化妝派對。(網上圖片)

與舊公司滿約後衞蘭消失大半年,最多都係傍住妹妹欣賞圈中好友演唱會。《蘋果日報》圖片

脹番 2個碼

做咩都一齊,過檔亦都齊齊過,衞蘭新歌被唱片公司視為 16年大 project,於是慢工出細貨,新歌一推再推暫定過年後才推出,今個農曆年衞蘭樂得逍遙全天候放假,直到年初五(12日)才正式復工錄音。

未到宣傳期,又絕少在公開場合蒲頭,衞蘭個人社交網絡日日動向唔係打拳就做 gym, Selfie角度又攞得夠靚,人人以為新公司新面貌衞蘭終於減肥成功。誰不知俾《 FACE》野生捕獲兩姊妹閒遊又一城,妹妹衞詩已經肥腫難分,家姐衞蘭再大多兩個碼,說好的瘦番變單車呢?

瘦完反彈

六月轉投新公司,靜休一排的衞蘭一度狀態大勇瘦番變單車,誰不知掛住錄音唔使見人又再反彈。(網上圖片)

妹妹衞詩(右)都仲識戴帽又戴超盡量低調,脹爆衞蘭反而肥腫難分又素顏,果然經已「瘦」夠。

面腫眼腫,排在人群中㩒機攞錢都冇乜人認到衞蘭。

唔敢食爆谷

冇拖拍、錄音室又收爐過緊年,同妹妹同住嘅衞蘭,幾乎日日都由大圍福來別墅駕車至又一城消磨全日。

其實減極都肥,好明顯唔係忍唔住口!復工錄音前一日,年初四去超市買餸煮飯,衞蘭成車都係西芹生菜,零食加工肉一樣都唔敢買!再前幾日經過美式爆谷名店,兩姊妹雙眼發光想幫襯,點知入鋪頭猶疑幾分鐘,都係帶住一臉罪過運桔離開。陰功喇,細細袋爆谷都唔敢食,最慘係忍得咁辛苦都係瘦唔番吖嘛!

7/2

行到美式爆谷店,兩姊妹一度口痕想食爆谷,不過猶疑幾分鐘,最後都係忍住口兩手空空咁走。

11/2

專攻蔬菜都肥?

乜運動都做齊,買餸又係清淡健康為主,行勻一大圈都係買得蔬菜同麥包。

「唔知幾多磅」

比起往年被野生補獲一係狂隊魚蛋燒賣,一係踎商場食零食,今時今日嘅衞蘭真係好忍得口。

減極都肥、忍口又辛苦,不過你估佢唔到,衞蘭心情反而史上最靚。上週五( 12日)復工錄音,衞蘭停完車對住記者不知幾健談,短短五分鐘騎騎放聲笑咗十一次!

F:《 FACE》衞:衞蘭

F:冇跟黎明係唔係好好多?

衞:哈哈哈……新公司好多同事,好多 Artists,熱鬧啲!

F:點解新歌仲未錄好?

衞:因為首歌好另類,試下另外一個聲綫。新公司啲歌唔係淨係愛情歌, personal啲……故事我認同到……

F:舊公司認同唔到?

衞:哈哈哈,新環境要新突破,我唔想咁比較……

F:係唔係愈減愈肥?

衞:哈哈哈……少少啦……我唔知幾多磅,我𠵱家唔睇磅數,想健康啲……

F:仲有冇同黎明聯絡?

衞:哈哈哈……大家都忙,佢又要準備演唱會,我都係睇佢海報至知……

F:黎明以前話你肥過電單車喎!

衞:我忘記咗好耐喇……

係嘅係嘅,心情開朗身體健康最緊要!身心健康最緊要係選擇性失憶,唔開心記嚟做乜呢?

肥得健康

雖然望落脹爆,又唔肯上磅,不過衞蘭話嘅「要健康」唔係死撐得把口。由約滿前公司至轉會成年,真係乜運動都做齊,一啲都冇偷懶!

吊住嚟操(網上圖片)

跑步機上(網上圖片)

打到飛起(網上圖片)

舞動肥跡(網上圖片)

成敗黎明

33歲衞蘭, 18歲被黎明發掘時,原職係酒吧駐唱同歌手和音, 04年做咗 A Music頭炮巨獻出道時,一度叫做威脅到天后祖兒㗎,可惜黎天王套捧人大計唔係人人受到又難捉摸,出道 15年都上唔到位都可謂成也黎明,敗也黎明。

圖片

[一手發掘]

18歲已經為黎明唱和音被黎明、雷頌德發掘,衞蘭簽約後受訓四年學廣東話至正式出道,衞蘭亦不負眾望憑靚聲人氣直逼天后。

圖片

[捧到天上]

一出道翻唱〈情深說話未曾講〉、新歌 MV又郁啲去紐約拍、後期 CG特效過百萬,當年黎明在衞蘭身上落過唔少心血同金錢。

[一碟笑話]

09年推出大碟《 Wish》,結果封面瑜伽 pose成為全民笑話,長期被改圖嘲笑。由於 A Music出品要老闆黎明點頭,衞蘭形象盡毀當然入埋黎明數。

[一啖砂糖]

黎明出名多金句, 07年評論衞蘭身形時,其實就出於好心,話會婉轉提點衞蘭代言綿羊仔,冇理由身形肥過綿羊仔,結果此言一出,全香港人都知衞蘭肥過部電單車。

採訪、撰文:娛樂組

攝影:娛樂突發組


鍾意就快D Share啦!