網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月28日 星期日

孖姊妹影大合照 Jeremy狂錫嘉欣頸 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

係眾多傳媒要求下,Jeremy都係堅持唔KISS,真係內斂。next1/1pre幸福的一對。next1/1pre錫頸交貨next1/1pre再嚟多次,冇第三次喇!next1/1pre姐妹們好戥嘉欣開心。next1/1pre嚟多個深情對望。next1/1pre補擺喜酒咁開心嘅時刻,當然靚相要影完又影啦。而嘉欣一班好姊妹全部抽空遠赴溫哥華恭喜嘉欣,當然要嚟番張姊妹情深大合照啦,而四位姊妹分別係李亞男、 ...


係眾多傳媒要求下,Jeremy都係堅持唔KISS,真係內斂。

next 1/1 pre

幸福的一對。

next 1/1 pre

錫頸交貨

next 1/1 pre

再嚟多次,冇第三次喇!

next 1/1 pre

姐妹們好戥嘉欣開心。

next 1/1 pre

嚟多個深情對望。

next 1/1 pre

補擺喜酒咁開心嘅時刻,當然靚相要影完又影啦。而嘉欣一班好姊妹全部抽空遠赴溫哥華恭喜嘉欣,當然要嚟番張姊妹情深大合照啦,而四位姊妹分別係李亞男、王君馨、岑麗香同苟芸慧。

怕醜走人

喺影大合照期間,Jeremy同嘉欣又再忍唔住深情對望,期間有傳媒要求Jeremy錫嘉欣,不過佢就相當怕醜,只係錫嘉欣條頸,不過記者當然唔滿意,就叫Jeremy「one more please」,而Jeremy都好合作錫咗嘉欣-條頸兩次。不過去到第三次要求,佢就唔肯再錫,仲要即刻講咗句「ok thank you bye bye」,然後轉身走人,真係好搞笑。

岑麗香嗌凍

而Jeremy錫嘉欣期間,現場姊妹都忍唔住起哄,岑麗香仲嗌咗句好凍,睇嚟着露臂嘅佢抵受唔住溫哥華十度嘅氣溫喎。

不過Jeremy並冇因為咁就怕咗啲傳媒,佢之後都有應嘉欣要求「狂派」利是,呢個老公真聽話。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!