網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月3日 星期三

仙樂都五位數拍MV:造歌比買手袋開心 __,仙樂都,

仙樂都個MV發布喇。next1/1pre仙樂都攬實妹妹仔。next1/1pre仙樂都話用咗五位數拍MV喎。next1/1pre收到紅色內衣!next1/1pre程芷渝(左)都有嚟撐場。next1/1preMV片段next1/1preMV片段next1/1pre性感女星仙樂都(吳堯堯)自資錄歌兼拍埋MV,並舉行MV發布會,一班圈中好友來撐場,歌手曲尺和TL更送上火紅色內衣到賀。問到推出首支歌曲是否好 ...


仙樂都個MV發布喇。

next 1/1 pre

仙樂都攬實妹妹仔。

next 1/1 pre

仙樂都話用咗五位數拍MV喎。

next 1/1 pre

收到紅色內衣!

next 1/1 pre

程芷渝(左)都有嚟撐場。

next 1/1 pre

MV片段

next 1/1 pre

MV片段

next 1/1 pre

性感女星仙樂都(吳堯堯)自資錄歌兼拍埋MV,並舉行MV發布會,一班圈中好友來撐場,歌手曲尺和TL更送上火紅色內衣到賀。問到推出首支歌曲是否好緊張?仙樂都表示不緊張,並謂反而興奮多一點,因該首歌已籌備多時,雖然是低成本製作,但效果不錯,像自己BB出世一樣。

講到自資做歌手,仙樂都表示用了五位數拍MV,拍了四天,現時MV在內地KTV有得唱,並謂希望香港都一樣。問到為何今次發布會場地偏遠,是否租不到場地?仙樂都則言:「唔係,係因為有贊助,所以今日有咁多朋友嚟支持好開心,多謝佢哋。」她又謂唱片預計十月推出,但唱片一日未出,都未知盈虧,她謂:「好多女仔賺到錢用嚟買幾萬、甚至十幾萬手袋,但我就用嚟造歌比買手袋仲開心。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!