網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月13日 星期六

張秀文:谷到盡行婚紗騷 張秀文失手露高低pad __,張秀文,

張秀文出席情人節婚紗展活動。next1/1pre張秀文嘅打底pad,好似出現高低情況,同埋個胸好似大細邊喎!next1/1pre張秀文話件pad係連住件衫,縫死咗㗎。next1/1pre張秀文仲死撐話會唔會係佢擺pose嘅前後錯覺咋,可能係角度問題。next1/1pre不過張秀文最後都係默認衰咗話唔搵藉口啦。next1/1pre張秀文表示擔任模特兒行騷的她次數不多,險被裙襬Kick倒。next1/ ...


張秀文出席情人節婚紗展活動。

next 1/1 pre

張秀文嘅打底pad,好似出現高低情況,同埋個胸好似大細邊喎!

next 1/1 pre

張秀文話件pad係連住件衫,縫死咗㗎。

next 1/1 pre

張秀文仲死撐話會唔會係佢擺pose嘅前後錯覺咋,可能係角度問題。

next 1/1 pre

不過張秀文最後都係默認衰咗話唔搵藉口啦。

next 1/1 pre

張秀文表示擔任模特兒行騷的她次數不多,險被裙襬Kick倒。

next 1/1 pre

張秀文表示自己是首次穿着婚紗行騷,故有少許緊張。

next 1/1 pre

張秀文話行婚紗前,有節制飲食,原本食10底蘿蔔糕,變咗食6底。

next 1/1 pre

張秀文話結婚係一世人一次,所以嗰陣最緊要靚。

next 1/1 pre

除咗谷胸,張秀文仲有晒長腿。

next 1/1 pre

藝人張秀文出席情人節婚紗展活動,擔任模特兒行騷的她次數不多,險被裙襬Kick倒,她表示自己是首次穿着婚紗行騷,故有少許緊張:「之前只係着過婚紗影硬照。(事前有冇減肥?)新年有節制飲食,原本食10底蘿蔔糕,變咗食6底。(其中一條裙好性感,事前有冇檢查清楚?)有檢查清楚,亦調整咗好多次,有時會綁得好緊,所以要調整鬆緊度。(但打底嘅pad好似出現高低情況?)件pad係連住件衫,縫死咗㗎,會唔會係我擺pose嘅前後錯覺咋,會唔會係角度問題,好啦,我唔搵藉口啦。」

結婚最緊要靚

問到日後結婚會否不介意穿着性感婚紗?她說:「結婚係一世人一次,最緊要靚,同埋要啱當時嘅身形。(新年會否騷價上升?)冇問過,應該唔會,大家都想發新年財。」

單身情人節冇節目

談及明天是情人節,張秀文透露自己沒有節目:「真係冇,我都覺得好過份,不過之前太忙冇放過假,情人節放自己一日假,或者會約單身嘅姊妹食晚飯。(一班姊妹去識男仔?)唔會,我要求好高,好難會一見鍾情,同埋呢啲日子去識男仔,我覺得件事好似好sad咁。(要求點高法?)最高嘅要求就係最簡單嘅要求,最緊要一齊相處開心、溝通到、關心你同錫你。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!