網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月7日 星期日

《發哥有SAY》(5):讚發嫂樣靚身材正 __,發哥,陳薈蓮,發嫂,周潤發,

今集內容好精彩,大家咪走寶喇!next1/1pre發哥祝大家新年快樂!next1/1pre發哥喺節目中公開冧女絕技!next1/1pre發哥對發嫂都有浪漫嘅一面!next1/1pre發哥話朝朝瞓醒唔認得發嫂。next1/1pre發哥讚發嫂靚到「Dum」一聲!next1/1pre發哥激嬲發嫂後會點樣氹番佢?next1/1pre如果發嫂同嘉玲二選一,發哥唔識揀!next1/1pre發哥有冇背過發嫂「偷 ...


今集內容好精彩,大家咪走寶喇!

next 1/1 pre

發哥祝大家新年快樂!

next 1/1 pre

發哥喺節目中公開冧女絕技!

next 1/1 pre

發哥對發嫂都有浪漫嘅一面!

next 1/1 pre

發哥話朝朝瞓醒唔認得發嫂。

next 1/1 pre

發哥讚發嫂靚到「Dum」一聲!

next 1/1 pre

發哥激嬲發嫂後會點樣氹番佢?

next 1/1 pre

如果發嫂同嘉玲二選一,發哥唔識揀!

next 1/1 pre

發哥有冇背過發嫂「偷食」?

next 1/1 pre

神級影帝周潤發與發嫂是圈中頂級模範夫婦,永遠孖公仔見人,發哥在《東網巨星》全新節目《發哥有Say》第五集中再度「出口術」冧發嫂,大讚對方身材標青到「Dum」一聲,又搞笑指每日瞓醒都唔認得發嫂,要重新認識由頭追過!

發哥與發嫂結婚近30年一直甜蜜恩愛,出席所有活動均秤不離砣,有發哥的地方必有發嫂,發哥提起發嫂笑晒口滔滔不絕,笑認BB要發嫂照顧,起居飲食都靠晒對方安排,否則就會變成「臭男人」!他又賣口乖讚對方愈來愈青春,身材冇得頂!問到是否記得兩人何時第一次錫錫?發哥即搞Gag扮失憶,笑言每朝瞓醒都認不到發嫂,要由頭追求過,嘩!表面是搞笑,內藏冧女最高心法,「巴打們」認真要學嘢!難怪在鏡頭後的發嫂亦忍不住甜笑!

發哥遇到任何阻滯都從容自若,但面對兩位網友的五星難題,發哥似乎遇到對手,有網友問他下世會想再娶發嫂還是劉嘉玲,發哥即搞笑避談,笑言下世想轉取向揀男人,又讚泰國最美變性人Poyd靚女!另一位網友更直接問發哥有否試過偷食,嚇得發哥O晒嘴,笑說:「嘩!呢樣嘢點講得出口呀!你唔好問……偷嘢食就會嘅。」

記者:每年情人節會點同發嫂過呢?

發哥:花墟買紮花,寫張卡送畀佢,錫啖咁囉!

記者:記唔記得第一次同發嫂拖手同錫錫係幾時?

發哥:嘩!真係唔記得!我都有啲老人失憶癡呆喇!諗唔番,好似都冇同佢拍過拖咁喎!有時見到佢好似好陌生咁架…「邊位呀?唔識佢喎!」一瞓醒:「嘩!邊位呀?」真係死喇!

記者:覺得發嫂身材好唔好?

發哥:呢樣嘢,依家真係標青到「Dum」一聲做咗運動之後,依家真係容光煥發,青春咗幾十年,後生咗好多。

記者:係咪你感染發嫂做運動?

發哥:唔係!係調番轉頭,係佢搵個教練訓練我架!佢係我恩人嚟架!

記者:做錯嘢嘅時候會點樣氹番發嫂呢?

發哥:唔講嘢唔講嘢係最大嘅懲罰。

《網民有SAY》

「如果下世再揀老婆,你會再揀發嫂定係劉嘉玲?」

發哥:搵件男仔得唔得呀?阿Poyd幾靚吖!男仔靚成咁,真係好少見!(Poyd依家係女仔喎!)嘿!你點知呀?你真係吖!

「有冇試過背住發嫂偷食?」

發哥:嘩!呢樣嘢點講得出口呀!你唔好問……偷嘢食就會嘅。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!