網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月8日 星期一

群星賀猴年:郭富城美猴登峰 同最愛Share成果 __,郭富城,

有「美猴王」城城助攻,《三打》片票房破億可謂冇難度!next1/1pre城城花了不少心機模仿猴子,每個動作都似模似樣!next1/1pre城城在《三打》犧牲大,坦言今個新年最難忘!next1/1pre城城拍《三打》片時盡量保持心情開朗。next1/1pre城城動作靈活。next1/1pre城城在香港單日票房已破百萬港元,氣勢如虹!next1/1pre城城穿起戲服時,感覺好似同時間畀5,000支針拮 ...


有「美猴王」城城助攻,《三打》片票房破億可謂冇難度!

next 1/1 pre

城城花了不少心機模仿猴子,每個動作都似模似樣!

next 1/1 pre

城城在《三打》犧牲大,坦言今個新年最難忘!

next 1/1 pre

城城拍《三打》片時盡量保持心情開朗。

next 1/1 pre

城城動作靈活。

next 1/1 pre

城城在香港單日票房已破百萬港元,氣勢如虹!

next 1/1 pre

城城穿起戲服時,感覺好似同時間畀5,000支針拮住,齋諗都覺得痛!

next 1/1 pre

城城表示人生中有幸演一次「美猴王」,已感到無憾!

next 1/1 pre

城城揚言會帶媽咪入場睇新片,果然孝順!

next 1/1 pre

城城透露7月會在香港舉行大型音樂演出。

next 1/1 pre

城城祝《東網》讀者新年身體健康,龍馬精神!

next 1/1 pre

在賀歲片《西遊記之孫悟空三打白骨精》飾演「孫悟空」的郭富城,在大年初一向《東網》讀者拜年,祝各位猴年心想事成,萬事如意!城城為新片瞓身演出,拍攝時付出不少汗水,今次拍攝賀年照再次「美猴王」上身,擺出不少動作模仿猴子,生動精靈!城城笑說:「係我習舞30年同埋結集拍戲20年累積得來嘅武術竅門之作,以後演藝事業上遇到乜嘢挑戰都唔驚,應該冇嘢辛苦得過呢次!」他又表示人生中有幸演一次「美猴王」已無憾!

毛衣千針刺

《三打》片拍攝時間長達4個月,城城因造型導致皮膚敏感而長水泡,他說:「拍攝初期花咗兩個星期去拍『野猴裝』戲份,每次全身黐滿毛後,起碼有6、7個鐘唔可以去洗手間。上妝後要盡量避免情緒波動,因為一唔開心,辛苦感覺就會放大1,000倍,所以一開工就保持靜心!我着咗件用魚絲特製嘅『毛衣』,感覺好似同時間畀5,000支針拮住!」難怪他表示今年肯定是最難忘的農曆新年!

票房坐火箭 輕鬆破億

據悉,《三打》片日前正式在港開畫,單日票房已破百萬港元,老闆王海峰透露內地票房預售成績亦見理想,輕鬆衝破億元人民幣!問到城城會否「再下一城」?他說:「暫時唔會諗喇!要睇吓自己體力應唔應付到,或者真係出咗劇本先再傾」他曾揚言會帶「最愛的人」入場,原來是指早前接受過腸部手術的郭媽媽,齊齊分享努力成果!

此外,向來看重事業的城城透露7月會在港舉行有關音樂的大型演出,詳情稍後公布,令他相當期待!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!