網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月24日 星期三

徐若瑄:徐若瑄爆小V寶最鍾意踢膠袋 __,徐若瑄,

小V寶真係大個咗好多呀!next1/1pre台灣女神徐若瑄(Vivian)去年誕下兒子「小V寶」Dalton,屬高齡產婦嘅佢從懷孕、生產到坐月嘅過程都比一般人艱辛,要度過冇得沖涼、坐輪椅等辛苦過程。不過Vivian每望到囝囝個萌樣,見佢一日一日咁長大,就知道一切都係值得!而有仔萬事足嘅佢,頻頻喺網上大晒母子溫馨,即使係生活小事,都呃到唔少Like㗎!呢日佢又發功,上載同囝囝去超級市場嘅照片,佢話: ...


小V寶真係大個咗好多呀!

next 1/1 pre

台灣女神徐若瑄(Vivian)去年誕下兒子「小V寶」Dalton,屬高齡產婦嘅佢從懷孕、生產到坐月嘅過程都比一般人艱辛,要度過冇得沖涼、坐輪椅等辛苦過程。不過Vivian每望到囝囝個萌樣,見佢一日一日咁長大,就知道一切都係值得!而有仔萬事足嘅佢,頻頻喺網上大晒母子溫馨,即使係生活小事,都呃到唔少Like㗎!呢日佢又發功,上載同囝囝去超級市場嘅照片,佢話:「每次坐在推車上、一直踢塑膠袋就很開心滿足的Dalton!」相信Vivian見到個仔開心,身為媽媽嘅佢會仲心滿意足!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!