掃呢頁CODE去手機

2016年2月7日 星期日

WhatsApp群組人限增至256人 喜訊定煩死? __,WhatsApp,

WhatsApp群組最多可加至256人,好事定壞事?(資料圖片/設計圖片)next1/1pre你依家個WhatsApp邊個群組最多人?係朋友定做嘢group?之前每個WhatsApp群組最多只可以加100人,但大家有無發現依家嘅人數上限,已經放寬到256人,容量增加了倍半,如果你有需要組個超大的對話群組,應該會覺得好方便,但如果係因工作需要「被加入」,個group咁多人,每人回應一句,就應該會好煩 ...


WhatsApp群組最多可加至256人,好事定壞事?(資料圖片/設計圖片)

next 1/1 pre

你依家個WhatsApp邊個群組最多人?係朋友定做嘢group?之前每個WhatsApp群組最多只可以加100人,但大家有無發現依家嘅人數上限,已經放寬到256人,容量增加了倍半,如果你有需要組個超大的對話群組,應該會覺得好方便,但如果係因工作需要「被加入」,個group咁多人,每人回應一句,就應該會好煩!

現時無論是iPhone及Android版都可建立這個「大大group」,方法與以前無分別,對部分用戶或且是喜訊,但如果你現在已經因太多的群組,覺得入大group已經好煩,而根據非正式統計,若256個人逐個send message,咁個電話起碼要成4分鐘先收完,咁嗰陣都唔知係好事定噩耗。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!