掃呢頁CODE去手機

2016年3月3日 星期四

唔妥薛凱琪 許志安借醉開拖 [壹週刊 - 1356] __,許志安,薛凱琪,安仔,M1,

探熱針唔妥薛凱琪 許志安借醉開拖太陽娛樂舉行春茗,旗下藝人許志安(安仔)、薛凱琪(Fiona)、文詠珊(JaniceMan)、方力申、鄧麗欣等全部到齊,不過開席前影大合照,一哥許安全程黑面零笑容,之後在席間飲多兩杯,更突然借醉向在公司要風得風的Fiona發爛開拖,推撞她身邊人,發洩不滿。飲多咗太陽娛樂在港、澳兩地先後舉行了三次春茗,香港首晚的春茗上,大會原本打算以埃及造型為主題,並設有最佳造型獎及 ...


探熱針

唔妥薛凱琪 許志安借醉開拖

太陽娛樂舉行春茗,旗下藝人許志安(安仔)、薛凱琪( Fiona)、文詠珊( Janice Man)、方力申、鄧麗欣等全部到齊,不過開席前影大合照,一哥許安全程黑面零笑容,之後在席間飲多兩杯,更突然借醉向在公司要風得風的 Fiona發爛開拖,推撞她身邊人,發洩不滿。

飲多咗

太陽娛樂在港、澳兩地先後舉行了三次春茗,香港首晚的春茗上,大會原本打算以埃及造型為主題,並設有最佳造型獎及現金獎賞,不過最終決定臨時取消。

「公司講好嗰晚扮得最好嗰個會有現金獎,但去到先話取消,因為有啲藝人唔知,知嗰啲又好 hea,求其戴啲金飾就當扮咗,得 Fiona一個 full dress,所以臨時取消個獎,一心諗住有機會攞到現金獎嘅 Fiona都幾失望。」知情者說。

開席前,太陽娛樂旗下藝人同一眾老闆影大合照,許安與 Fiona被安排企正中間,不過一哥卻全程黑面。「大家都唔知咩事,佢嚟到嘅時候都冇乜嘢,仲同其他人有講有笑,但 Fiona遲嚟,要等埋佢一齊影合照,見佢扮到咁搶蒲頭,安仔就冇晒笑容,塊面仲愈來愈黑,大家見到都唔敢出聲。」

入席後,許安與在場人士不停舉杯,到春茗尾聲準備離開時,飲大兩杯忽然發爛。

「安仔成晚唔停咁飲,都飲到醉晒,走嘅時候見到 Fiona同平時拍開班工作人員,安仔突然走埋去人堆中推推撞撞,又指住 Fiona問佢想點呀! Fiona都唔知發生咩事, O晒嘴,其他人即刻拉走安仔,在場嘅人就扮冇事發生。」有知情者說。

入場後

當入場後,大會安排眾人與老闆影大合照,被迫同 Fiona黐埋的安仔突然黑面王上身,完全冇笑容。

入場前

春茗開始前,眾人企定定俾傳媒影大合照,安仔與 Fiona夾着新人盛朗熙,完全無黑面。

香港搞完春茗,太陽娛樂再於澳門搞晚宴,向 Fiona發過炮的安仔,呢晚全程與她保持距離,為免尷尬。

去年五月,安仔在紅館舉行個唱, Fiona都有為他當嘉賓,當時安仔發展還順利,所以對 Fiona不存敵意。

14年, Fiona入行十周年,太陽娛樂為她在紅館舉行兩場紀念個唱,雖然出現滯銷情況,但在製作上仍落重本。

去年, Fiona找來台灣名導演陳映之在當地拍攝新歌《那一個我》,雖然公司 cut budget,但她仍可用大 budget拍 MV。

大細超

據了解, 14年許安因黃栢高的關係,由東亞娛樂轉投太陽娛樂,當時經濟環境好,公司資金充裕捨得使錢,許安可以開演唱會好快造起個勢,但之後就無以為繼,變得有聲冇氣;反而同門的 Fiona新歌一首接一首,拍 MV亦可以照亂 fing錢,許安覺得公司厚此薄彼,開始唔妥 Fiona。

「市道唔好,加上澳門賭業急跌,安仔入咗太陽娛樂未夠一年,公司就話要 cut budget,呢一點大家都會體諒,不過安仔見 Fiona每次出歌拍 MV都可以勁使錢,完全冇 budget限制,認為大細超,但佢都忍住冇出聲,但見公司一直冇再幫其他嘢,連參加內地歌唱比賽都係林憶蓮搵,佢先有機會,宣傳又要靠自己,所以更加愈來愈睇 Fiona唔順眼。」

13年, Fiona推出大碟《 Tenacions》,其中歌曲《周末畫報》的 MV除了飛台灣拍攝外,更找來著名 MV導演比爾賈合作,加上香港排舞師 High King及十多位舞蹈員齊飛當地,製作費超過一百萬港元,認真巴閉。

安仔等了一年,終於等到有戲開,與 Janice Man、林家棟等人合作《兇手還未睡》,將於三月底上映。

去年底,安仔在林憶蓮推薦下參加內地歌唱比賽《中國之星》。

因為公司 cut budget,所以安仔拍的 MV冇乜大場面,最多是安排外籍女模作性感演出。

Paco與安仔合作多時,當 Paco在太陽娛樂坐穩後,便招攬安仔歸隊,希望助他的事業更上一層樓。

錢作怪

對 Fiona有成見!太陽娛樂卻偏偏安排對方在自己最新派台歌《表情》劇場版負責聲演。

「其實 Fiona根本唔知安仔唔妥自己,佢哋平時又冇乜幾句,加上 Fiona只活喺自己世界,所以更加 feel唔到!大家都知 Fiona喺公司想點就點,因為話佢係最賺錢嘅藝人,每次諗到新 concept都可以自由發揮,公司藝人難免會葡萄佢,只係冇人敢出聲。」知情者說。

都係錢作怪!但其實商演登台收入絕不下於 Fiona的許志安,只差在電影方面未成氣候,難怪黃栢高亦不下多次,希望在這方面再努力,幫許安在電影開多一條路,鞏固一哥地位。

方力申與鄧麗欣雖然是 Paco的愛將,但由於二人的聲勢大不如前,唱片又唔賣得,所以在太陽娛樂的發展一般。

五年前, Fiona已拍過幾部內地劇集,其中《畫皮》一劇令她在內地打響知名度,今年與王祖藍及杜江合作的《高跟鞋先生》更大收過億票房,令 Fiona身價幾級跳。

12年簽太陽娛樂的 Fiona,短短三年多便拍了十多部電影,大部分是其他電影公司找她合作,所以她是公司內最賺錢的藝人。

去年二月簽約太陽娛樂的劉浩龍,等了一年多,仍未推出新唱片。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!