網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月3日 星期四

陳自強漏晒氣 [壹週刊 - 1356] __,陳自強,M1,

舊年心臟出咗事要入院,但陳自強依然煙不離手,等車到,都要黐住個煙灰缸。同你吟一吟陳自強漏晒氣上世紀娛樂圈紅人一街都係,至於經理人,就有比金牌更金牌嘅陳自強,佢唔係個點石成金嘅煉金師,而係一嚿專吸紅星嘅磁石,當然,最大成就亦一手將完全唔識英文嘅成龍,變成荷李活演員。不過,08年同共事近四十年「好兄弟」分手後,受到重創嘅Willie就好似漏咗氣咁,風光不再,加上又煙又酒,舊年仲搞到心臟有事,要入廠!早 ...


舊年心臟出咗事要入院,但陳自強依然煙不離手,等車到,都要黐住個煙灰缸。

同你吟一吟

陳自強漏晒氣

上世紀娛樂圈紅人一街都係,至於經理人,就有比金牌更金牌嘅陳自強,佢唔係個點石成金嘅煉金師,而係一嚿專吸紅星嘅磁石,當然,最大成就亦一手將完全唔識英文嘅成龍,變成荷李活演員。

不過, 08年同共事近四十年「好兄弟」分手後,受到重創嘅 Willie就好似漏咗氣咁,風光不再,加上又煙又酒,舊年仲搞到心臟有事,要入廠!

早個禮拜,《壹》仔喺中環置地文華外面,見到 Willie黐住個煙灰缸,坐喺輪椅食住煙等車到;身邊陪住佢嘅,冇紅星亦冇契仔俊男,得個男賓傭。

當年呼風喚雨, 74歲嘅陳自強今日又如何!所以,做人真係要努力做到寵辱不驚,去留無意!

七旬陳自強,行路要人扶,出入坐輪椅,身邊最親近嘅,亦只有工人同司機。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!