網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月24日 星期四

冇劇開搞網購 王君馨創自家飾物避寒 [壹週刊 - 1359] 君馨,M1,王君馨

娛樂偵訊冇劇開搞網購 王君馨創自家飾物避寒處女黨員王君馨(Grace)因為遲遲未落筆續約,辣㷫高層被擺埋一邊。冇乜嘢做,王君馨唔想坐以「待斃」,於是另謀出路,與本地手製飾物Dearbell合作,推出自家設計品牌DearestGrace。有處女黨員捧場外,更出動教友G.E.M.和衞蘭硬撐,用行動證明俾大台知,處女不死!唔願長期賣身早在去年,拖住唔續約的王君馨已被無綫急凍,還好當時王晶搵她拍賀歲片《賭 ...


娛樂偵訊

冇劇開搞網購 王君馨創自家飾物避寒

處女黨員王君馨( Grace)因為遲遲未落筆續約,辣㷫高層被擺埋一邊。冇乜嘢做,王君馨唔想坐以「待斃」,於是另謀出路,與本地手製飾物 Dearbell合作,推出自家設計品牌 DearestGrace。有處女黨員捧場外,更出動教友 G.E.M.和衞蘭硬撐,用行動證明俾大台知,處女不死!

唔願長期賣身

早在去年,拖住唔續約的王君馨已被無綫急凍,還好當時王晶搵她拍賀歲片《賭城風雲 3》,再安排拍新劇《城寨英雄》,才不致完全坐冷板。

「 Grace覺得長約太困身,加上當年佢參加《星夢》後簽約星煥唱片,因為抗命唔肯留長頭髮俾人雪,唱片都冇得出,跟住唔肯續約又被公司擺埋一邊冇劇開,好彩晶哥幫無綫開劇預埋佢,俾佢喺《城寨英雄》做打女,都叫做有個機會試唔同嘅嘢。」知情者說。

王君韾的生意處女作,將精油香水加入飾物,戴上後充滿香氣,飾物幾百蚊有交易,都幾有諗頭。

賣自家飾物的王君馨,在上環開設 show room,平日多交由拍檔睇鋪,老闆之一的她亦會間唔中出現。

推個人品牌

王君馨烈女性格,唔想守株待兔等機會,選擇自己創業搵出路。最近她推出自家製飾物,希望闖出一盤生意。

「舊年拍嘅《公公出宮》收視好, Grace好開心,雖然有王晶俾機會又有老友王祖藍照住,但佢知道唔可以吓吓靠人,所以自己乜都試,好似做舞台劇《蒲 2.0》,又同本地手製飾物 Dearbell合作推出個人品牌 DearestGrace,將精油、香水同飾物共融,一舉兩得。最緊要係抵玩,幾百蚊已經有交易。」有知情者說。

處女黨姊妹創業,鍾嘉欣最撐,頻頻戴上王君馨自家飾物,包括耳環在網上宣傳造勢,當日鍾嘉欣婚禮,李亞男亦戴住姊妹作品送嫁。

拍完《城寨風雲》,冇劇開的她近日做舞台劇。

免費宣傳團隊

有生意頭腦又鍾意設計的王君馨,唔想開大個頭,飾物暫時主力做網購,試水溫後,再作進一步計劃。

「而家好多人做生意都係先做網購試反應,唔使捱貴租,又可以睇到效果,但因為同 Dearbell合作,所以喺上環有個 show room, Grace設計嘅飾物會喺嗰度擺;佢仲好醒咁一早送咗批成品俾班處女姊妹,等大家戴上身,免費做人肉生招牌,加埋班教會歌手朋友包括 G.E.M.同 Janice(衞蘭),個宣傳平台夠晒大。」知情者說。

深知明星效應威力,所以王君馨搵埋教友衞蘭同 G.E.M.幫拖。

雖被公司擺埋一邊,但王君馨得王晶撐,由他班底接拍的電視劇《城寨風雲》,點名要預王君馨。

網上行

娛圈收入不穩,唔少藝人都要做兼職或黐吓人做生意,買個保障多條出路,近年興網購,藝人創業試水溫,必選網購。

鄭欣宜

因為有段時間冇工開好得閒,嗜玩欣宜與好友 Bobby合作整餅,搞 Homie Cookies做網購,結果訂單愈做愈多,由寄賣到自己打開門口做生意,今年一月,又在海港城搞 pop up store。

何雁詩

何雁詩年初投資幾萬蚊,跟朋友合作創立自家潮服品牌 Black Hole,做網購外,更在朋友的有機果汁店,租地方寄賣一個月試反應。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!