網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月24日 星期四

內衣黑絲姣樣 崔碧珈噴血艷舞 [壹週刊 - 1359] 崔碧珈,底衫褲,內衣,M1,

愈演愈性感的崔Big瓜,從來唔抗拒性感演出,更預告只要有好劇本可以更激。娛樂偵訊內衣黑絲姣樣 崔碧珈噴血艷舞36G崔Big瓜(崔碧珈),具波霸身材又唔錫身鋪鋪拋胸露罅,電影片約部接部,有份演出的《PG戀愛指引》剛落畫,又有部cult片《老笠》接住上。擔正做女主角,崔Big瓜去得更盡!俾港版IronManEricKwok揸胸,仲有場著住少布內衣穿窿黑絲的性感艷舞戲,瞓地拗腰擘髀夾罅,崔Big瓜全數做 ...


愈演愈性感的崔 Big瓜,從來唔抗拒性感演出,更預告只要有好劇本可以更激。

娛樂偵訊

內衣黑絲姣樣 崔碧珈噴血艷舞

36G崔 Big瓜(崔碧珈),具波霸身材又唔錫身鋪鋪拋胸露罅,電影片約部接部,有份演出的《 PG戀愛指引》剛落畫,又有部 cult片《老笠》接住上。擔正做女主角,崔 Big瓜去得更盡!俾港版 Iron Man Eric Kwok揸胸,仲有場著住少布內衣穿窿黑絲的性感艷舞戲,瞓地拗腰擘髀夾罅,崔 Big瓜全數做齊。

SM誘惑

一出道已注定走性感路線的崔 Big瓜,肯搏肯露好順得人!在新戲《老笠》中,她飾演一名淫蕩女醫生,成套戲都好少布,唔係著住超低胸啦啦隊制服任 Eric Kwok揸胸,便是超性感黑色內衣褲,襯穿窿黑絲同襪帶, SM上陣。

布少肉多,仲要跳 table dance,自摸擘髀例牌走唔甩,嫌唔夠? Big瓜加料瞓埋地拗晒腰,加埋一副高潮樣,保證噴血。

擘髀

夾罅

拗腰

最初收到劇本,見到場場戲都好大膽,崔 Big瓜都緊張到失眠,但埋到位就豁出去,唔理得咁多。

之前喺《 PG戀愛指引》中,崔 Big瓜同陸駿光已拍過一場超激「愛情動作戲」。

走光危機

為了這場艷舞,崔 Big瓜特別搵了 EO2的 Otto上堂學跳舞,不過難度不在跳舞,而是難在跳到唔走光露點。

「要喺枱上面跳,張枱面積好有限,我又要著高踭鞋,比較跣!跳嘅時候張枱又會搖,所以有好多顧慮,但同時個樣又要 keep住性感表情,簡直精神分裂。不過最擔心係件衫咁性感一郁就走光,所以全身都黐咗好多膠紙,每日一拍完,我做嘅動作就係搣膠紙……」崔碧珈說。

崔 Big瓜要俾 Eric Kwok揸胸,事前要同導演火火埋身試戲。

崔 Big瓜愈演愈激,連口交都做埋。

為了要有更 3D效果,崔碧珈特別要喺胸前搽 BB油(圓圖),兩團肉反晒光。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!