網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月31日 星期四

熄燈前最後騙案 亞姐二、三名從來冇后冠 [壹週刊 - 1360] __,亞姐,亞洲小姐,M1,

娛樂偵訊熄燈前最後騙案 亞姐二、三名從來冇后冠騙徒手法層出不窮。亞視自易手王征後,騎呢事件無日無之。熄燈前更土豪式晒大箱銀紙宣布有錢出糧,隨即被踢爆「裝假狗」,當中以一百蚊紙幣扮一千蚊。順利駁回清盤令,1/4愚人節熄燈,一直標榜良心電視台的亞視,對親生女亞姐一樣呃到尾,原來歷屆除了冠軍,亞軍和季軍的后冠是循環再戴,冇得拎走。亞姐做遺作亞視倒數,四月一日,有六十年歷史的亞視正式結束,熄燈閂門前最後一 ...


娛樂偵訊

熄燈前最後騙案 亞姐二、三名從來冇后冠

騙徒手法層出不窮。

亞視自易手王征後,騎呢事件無日無之。熄燈前更土豪式晒大箱銀紙宣布有錢出糧,隨即被踢爆「裝假狗」,當中以一百蚊紙幣扮一千蚊。順利駁回清盤令, 1/4愚人節熄燈,一直標榜良心電視台的亞視,對親生女亞姐一樣呃到尾,原來歷屆除了冠軍,亞軍和季軍的后冠是循環再戴,冇得拎走。

亞姐做遺作

亞視倒數,四月一日,有六十年歷史的亞視正式結束,熄燈閂門前最後一個節目,一直靠亞姐食胡搵銀的亞視,安排二○一三年亞姐特輯做遺作,向觀眾告別。

事實上,由亞視一手創辦的亞姐選美,自○四年復辦開始,就不停搞國內分區選拔賽吸金,但識生金蛋的亞姐,跟留守到最後的一批員工冇分別,一直被騙。

據了解,除冠軍外,亞軍季軍的后冠在加冕儀式後,便要上繳公司冇得拎走。

「好多亞姐最初以為后冠係獎品之一,其實只有冠軍,或者嗰屆咁啱有珠寶贊助商,佢哋先可以攞走,所以亞軍同季軍要將個后冠交番出嚟,條彩帶同膠獎座就可以攞走。如果想再戴個后冠,就要等下次活動,同埋佢哋要戴得好小心,因為要留俾下一屆亞軍同季軍再用。」知情者說。

葉家寶為亞視仆心仆命,最後更墊支過百萬律師費及罰款。

俾錢都冇人造

雖然后冠只是假石朱義盛,不過美麗回憶就算唔值錢,不少得獎亞姐依然想擁有一個后冠作為留念。

「有啲亞姐好似黎淑賢、曹央雲,幾年前開始已經搵亞視去搞,打算造一個一模一樣嘅后冠,仲講明自己俾錢,(葉)家寶亦答應幫手搵廠做,但呢一年佢淨係忙住追老闆出糧,都唔得閒,佢走埋就更加冇人理。」知情者說。

就此,九五年亞軍黎淑賢,向本刊承認曾接觸過葉家寶。

「兩年前開始搵家寶幫手,亦都有搵過負責亞姐嘅同事,但佢哋兩個都走咗,而家都唔知搵邊個,唔知淘寶有冇得買呢?」

除了黎淑賢,九四年季軍曹央雲亦一直在等葉家寶回覆。

「當選時問過亞視,先知冇得攞番個后冠,我個女喺學校比賽贏咗都有獎盃,我哋只不過想攞番個 memory,好似九五年喺美國贏咗華裔小姐冠軍同埋另外兩個獎,大會都俾晒三個后冠我。因為亞視先有后冠個模,所以要搵家寶幫我哋搞啫。」

至於經歷過陪客伴唱等不快經歷而離開的○八亞軍顏子菲,則坦言冇諗過再造后冠。

「我哋戴嘅后冠由服裝部提供,用完就要還。呢啲道具后冠用咗幾年啦。」顏子菲說。

王征揸弗時,經常要亞姐戴后冠出席活動,原來都係由亞視道具組供應。

07年亞軍戴的后冠中間冇咗粒石, 08年亞軍再戴時,依然未整好。

當日得獎後,黎淑賢指影相後后冠即被收起。

11年冠軍馮雪冰(左)當選後,曾經透露亞視冇正常工作,更要貼錢返內地做騷,亞姐唔易做。

靠亞姐 cap水

亞視財困唔再揼錢製作節目,但仍堅持繼續搞亞姐選舉。事出必有因,原來在亞視眾多節目中,亞姐是唯一搵錢來源。不過近年亞姐選舉堅離地,總決賽前開始,一直穿州過省玩淘汰賽,北到青島、南到珠海,全因內地人對選美節目有興趣,可吸納不少贊助商科水贊助。成本低效益高,加上贊助商帶「鴨仔團」入廠睇比賽,又收多一筆,亞姐長做長 cap。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!