掃呢頁CODE去手機

2016年3月31日 星期四

藍奕邦唔該減肥 [壹週刊 - 1360] __,藍奕邦,M1,

同你吟一吟藍奕邦唔該減肥據講,人去到25歲,新陳代謝會開始逐步減慢,所以現世代三張係中年,五張更加係老嘢!如此類推,若然年齡已經進入倒數期,仲要肥;應該拎去人道毀滅!八珍可能誇張,但現實的確不容大家得過且過,尤其做娛樂圈嘅,傳媒監察!錯!今時今日係網民話事,當連老嘢八珍都O晒嘴,網民又豈會放過你。長篇大論,都係想同藍奕邦講,減肥啦!雖然你賣才華唔係主力幕前,但呢行講相頭,個殼掂,其他就得。認真㗎, ...


同你吟一吟藍奕邦唔該減肥據講,人去到25歲,新陳代謝會開始逐步減慢,所以現世代三張係中年,五張更加係老嘢!如此類推,若然年齡已經進入倒數期,仲要肥;應該拎去人道毀滅!八珍可能誇張,但現實的確不容大家得過且過,尤其做娛樂圈嘅,傳媒監察!錯!今時今日係網民話事,當連老嘢八珍都O晒嘴,網民又豈會放過你。長篇大論,都係想同藍奕邦講,減肥雖然你賣才華唔係主力幕前,但呢行講相頭,個殼掂,其他就得。認真㗎, ...


同你吟一吟

藍奕邦唔該減肥

據講,人去到 25歲,新陳代謝會開始逐步減慢,所以現世代三張係中年,五張更加係老嘢!

如此類推,若然年齡已經進入倒數期,仲要肥;應該拎去人道毀滅!八珍可能誇張,但現實的確不容大家得過且過,尤其做娛樂圈嘅,傳媒監察!錯!今時今日係網民話事,當連老嘢八珍都 O晒嘴,網民又豈會放過你。

長篇大論,都係想同藍奕邦講,減肥雖然你賣才華唔係主力幕前,但呢行講相頭,個殼掂,其他就得。認真㗎,執執

由東亞唱片轉會新藝寶前,藍奕邦仲係好正常。《蘋果日報》圖片

約咗公司高層黃劍濤 happy hour嘅藍奕邦,成個人脹晒,肥咗唔只一個圈。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!