掃呢頁CODE去手機

2016年3月31日 星期四

洗米華都集郵 八字胸莊端兒:受寵若驚! [壹週刊 - 1360] __,洗米華,周焯華,莊端兒,M1,

探熱針洗米華都集郵 八字胸莊端兒:受寵若驚!持有35E、4D立體胸器,Boy'z張致恒的女友莊端兒(Xenia),月中在澳門一晒近年罕見的八字真胸突襲頒獎禮,嘩聲四起,一、二線女星全敗在她胸下外,更惹來澳門猛人洗米華主動集郵。上圍三字頭,起步發力都係等到三字頭。34歲莊端兒,留前鬥後,唔嘢小!望洗米華搵拍戲當人人想贏在起跑線,十六、七歲𡃁妹就入行搏到盡,真•胸器莊端兒卻等到三十四歲先發力。遲起步, ...


探熱針

洗米華都集郵 八字胸莊端兒:受寵若驚!

持有 35E、 4D立體胸器, Boy'z張致恒的女友莊端兒( Xenia),月中在澳門一晒近年罕見的八字真胸突襲頒獎禮,嘩聲四起,一、二線女星全敗在她胸下外,更惹來澳門猛人洗米華主動集郵。

上圍三字頭,起步發力都係等到三字頭。 34歲莊端兒,留前鬥後,唔嘢小!

望洗米華搵拍戲

當人人想贏在起跑線,十六、七歲𡃁妹就入行搏到盡,真•胸器莊端兒卻等到三十四歲先發力。

遲起步,但月中由老闆諸葛紫岐拍版的戰衣上陣, 35E真•胸器突襲澳門電影頒獎禮,卻一擊即中!連地膽洗米華(周焯華)都要搵她合照。得洗米華「賞識」,莊端兒開到聲,希望之後有戲拍。

「好開心,當日因為好多人搵我合照,之後先發現有個好靚仔好有型嘅男士,原來係華哥,受寵若驚,好驚喜!希望留個好印象俾佢,之後有合作機會,搵我拍戲。」莊端兒說。

月中以真胸喺澳門行紅地氈,令平日被集郵的洗米華,都要做主動。

近年圈中盛產人工女星,難得跑出樣同身材都係冇添加的莊端兒,順眼晒!

真•假徐子珊

成日俾人話似徐子珊的莊端兒,其中一輯宣傳相,簡直正版、 A貨好難分,真係可以開套《無雙譜》俾佢兩位拍住上。(左莊端兒,右徐子珊)

唔介意俾人話老

三十四歲才踩行事業線,莊端兒毫不擔心。

「 Never too late,永遠冇最遲,只有識唔識把握機會,唔把握就真係遲。其實年幾前喺舊公司我都有行過吓性感,只係公司一年就執笠。我唔介意俾人話我年紀咁大先入行,最緊要依家靚過以前。」

留前鬥後的莊端兒,亦唔介意半裸上陣搶灘。

「只要老闆娘(諸葛紫岐)睇過劇本同對手覺得 OK,我就聽佢話,有導演敲門,我可以大膽演出。」露半球行紅地氈,管唔住女友的張致恒都話冇眼睇;拍裸戲,一樣冇得 say no!

莊端兒十九歲,阿媽見個女有條件,攞埋表格勸她選港姐,但莊端兒落閘拒絕。拖到三十二歲,遲來的「開竅」,選港姐已超齡,於是轉戰參選珠寶小姐,成熟味加八字胸揮低對手奪季軍。

莊端兒每次 35E真胸上陣,都極具震撼,成咪神接班人。

多得老闆諸葛紫岐揀啱戰衣,令 34歲,遲起步的莊端兒都能爆出。

雖與 Boy'z Steven拍拖年多,但仍有不少富二代照追!難怪 Steven求婚多次,欲將她私有化。

廿歲做炒樓王

在澳洲讀經濟學士學位的莊端兒,數口精!廿歲出頭,已靠炒賣成為小富婆,有開地產鋪的媽咪做燈,炒股炒樓!

翻查土地註冊處資料,由○四年至一三年間,她有多次物業買賣記錄,項目地點包括跑馬地、北角雲景道、香港仔南灣御園及港麗豪園等,出出入入,賬面套現百萬。

有米、有樣有身材,就算名花有主,據悉莊端兒仍引來一班「富貴兵團」吼住。

對於有富二代力追,莊端兒不否認:「對方係咪富二代我唔知,朋友係好多囉!咁女仔都想多人追,冇人追就好慘。」

遇到好劇本,唔介意半裸上陣的她,據悉將計劃出寫真集。

錯過選港姐, 13年出戰珠寶小姐的她(中間)奪季軍。

胸大有腦的莊端兒,是澳洲大學的經濟系學士。回港後做過銀行,珠寶推廣。

唔要齋做花瓶的她,一直跟蝦頭學戲,去年家燕姐投資的微電影《嫲嫲》,她有份演出。

八字胸器

胸形生得靚唔靚,係天生嘅!市面八字胸女星唔多,一出成激罕!圈中最經典當然有劉嘉玲、李珊珊、廖碧兒、梁靖琪等。

劉嘉玲

是眾八字女星中身材最唔夠睇頭一個,但她一向唔孤寒,得閒便會露兩手。

李珊珊

早年李珊珊經常大晒 36E魔鬼身材,亦唔介意俾人話八字,當時男友錢嘉樂更向她戲言:「最緊要八字生得好!」

梁靖琪

失婚後的 Toby喪做運動減走 20磅, fit爆又縮 cup,但 36C胸惡依然無所遁形。

廖碧兒

讀番書的廖碧兒骨架偏大,胸有肉亦算 firm,不過天生八字,黐唔埋。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

化妝及髮型: Tiffany Wu

服裝: The Collectives

場地: TT Party Restaurant


鍾意就快D Share啦!