網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月9日 星期三

【該系最年輕學生】21歲猷君考上麻省金融碩士 超盈叫買手袋 __,猷君,超盈,

邊有人大大聲同人講自己係天才、仲係'certifiedgenius'嗰隻?何猷君囉。你可以話佢認叻,但無可否認,佢真係天才。細細個就係數學天才,就讀麻省理工(MIT),依家再下一城——今日喺ig宣佈:佢考到麻省金融碩士!仲係以21歲零55日之齡獲取錄,成為該系最年輕嘅學生。猷君仲特登著住件印住Genius嘅tee,去MIT拍片宣佈喜訊高呼自己係genius,片尾嚟多個指定動作就係一齊跳起yeah。 ...




其他影片:>>






邊有人大大聲同人講自己係天才、仲係'certified genius'嗰隻?何猷君囉。你可以話佢認叻,但無可否認,佢真係天才。細細個就係數學天才,就讀麻省理工(MIT),依家再下一城——今日喺ig宣佈:佢考到麻省金融碩士!仲係以21歲零55日之齡獲取錄,成為該系最年輕嘅學生。猷君仲特登著住件印住Genius嘅tee,去MIT拍片宣佈喜訊高呼自己係genius,片尾嚟多個指定動作就係一齊跳起yeah。唔止拍片,猷君仲寫多次,中英文版本俱備:「Climbed all the way to the top of MIT to let you know that: I got accepted into MIT's Master of Finance Program, the TOP finance program in the world!!At the age of 21 years and 55 days, I became the youngest EVER admitted student in the program's history 今天很開心想告訴大家我考進了MIT的金融碩士課程!而且還破紀錄成為史上最年輕考進這課程的學生」連hashtag、件衫同口頭蟬都不忘genius,猷君係抵認叻嘅。另外,超盈亦喺Instagram貼出佢同胞弟合照賀猷君,叫佢搵多啲錢買Hermes birkin手袋畀佢之外,都可以買一個畀佢女友Kimmy Lim。

(Instagram截圖) 澳門賭王何鴻燊四房之子何猷君。(Instagram截圖) 早前搭上新加坡百億富商林榮福千金Kimmy Lim。(Instagram截圖)
(Instagram截圖) (Instagram截圖)

鍾意就快D Share啦!