掃呢頁CODE去手機

2016年3月24日 星期四

台灣現身 方力申輸晒 十年情不敵 30日狂追  Stephy愛上有米 TB [壹週刊 - 1359] Stephy,方力申,M1,鄧麗欣

22/3娛頭台灣現身 方力申輸晒 十年情不敵30日狂追 Stephy愛上有米TB拍拖十年,方力申同鄧麗欣(Stephy),一直是外界最睇好的娛圈情侶,亦對二人婚訊引頸以待,上星期四(三月十七日),雙方突然透過所屬公司太陽娛樂,發聲明宣布「分訊」,震驚全城。第二日,方力申喊晒表示分手原因不涉及第三者,但本刊發現,其實早在去年九月,Stephy已另結新歡,被台灣一個有米TB鄧衍敏(小牛)拗攣;而在小方 ...


22/3

娛頭

台灣現身 方力申輸晒 十年情不敵 30日狂追  Stephy愛上有米 TB

拍拖十年,方力申同鄧麗欣( Stephy),一直是外界最睇好的娛圈情侶,亦對二人婚訊引頸以待,上星期四(三月十七日),雙方突然透過所屬公司太陽娛樂,發聲明宣布「分訊」,震驚全城。

第二日,方力申喊晒表示分手原因不涉及第三者,但本刊發現,其實早在去年九月, Stephy已另結新歡,被台灣一個有米 TB鄧衍敏(小牛)拗攣;而在小方單拖面對傳媒當日, Stephy就秘密飛到台灣,與 TB風流快活。

傷心小方哭了

上星期五(十八日),方力申在宣布分手後,首次獨自面對全港傳媒時,表示分手並非他個人或 Stephy的主意,而是雙方共同決定,其間小方更講到淚流披面:「我哋都好真心去珍惜呢段感情,所以大家決定咗一段冷靜期,喺呢段冷靜期間,大家都有約出嚟傾偈,過程有傷心,大家都有喊……」

小方傷心欲絕!至於 Stephy,就在這段風頭火勢時間,離開香港,先陪阿媽去日本旅行,並在小方見傳媒當日返港,再即時轉機去台灣。

為了避開傳媒追訪, Stephy將行程更改,又轉航空公司,最後乘搭當日最後一班飛台北客機,在十九號凌晨三點去到台北機場,其時,一架 MINI Cooper早已就緒,當 Stephy一出現,一名打扮男性化的朋友,馬上落車幫她攞行李上車,之後直接開車到台中。

凌晨四點半,到達台中日月千禧酒店, TB友人 man爆幫 Stephy搬行李到酒店大堂,她安排 Stephy坐埋一邊等,自己埋櫃枱 check in,開了一間雙人房,然後與 Stephy一齊上房休息。

21/3 餵食

Stephy同 TB態度親暱,食飯時 TB會主動餵嘢食入 Stephy口內。

剛剛宣布分手, Stephy就飛了去台灣與新歡 happy,兩人去到林森公園拍拖,全程笑容滿面,一啲都唔似剛剛分手。

上星期五方力申淚灑交代分手一事,表現得好唔捨得。

同愛打排球

據了解,這名 TB叫鄧衍敏,人人叫她做小牛,是台灣排球隊健將,與方力申一樣,都是運動員出身,更是導致 Stephy與小方分手的第三者。

「因為 Stephy搞咗隊排球隊,舊年九月有朋友介紹咗小牛(鄧衍敏)俾佢,之後搵佢幫手做客席教練,佢兩個有共同興趣,所以好啱傾又啱 feel, Stephy好崇拜佢嘅球技,加上小牛份人細心,成日都用唔同方法氹 Stephy,咁 Stephy呢啲公主就最鍾意俾人服侍周到,雖然後來小牛返咗台灣,但一有時間就飛嚟香港,每次又會送啲有心思嘅禮物俾 Stephy,好識冧女。

「 Stephy同小方一齊成十年,好似老夫老妻咁,大家都唔會再做啲多餘嘢去氹對方,就算一齊喺屋企,多數都係各自玩手機;突然間有個人,做咁多細心浪漫嘢氹自己, Stephy梗係覺得有新衝擊,所以佢同小牛發展得好快,俾小牛瘋狂咁追咗一個月, Stephy上年十月已經帶埋小牛去見自己啲朋友,我哋都覺得佢兩個( Stephy同小牛)有啲嘢,不過就冇問過佢哋乜嘢關係,之後,就愈嚟愈少見到小方同 Stephy一齊出現。」 Stephy身邊人說。

當記者問到 Stephy同 TB關係時, Stephy即時黑晒面,而衍敏就用手遮面,非常避忌。

去台中玩完三日, TB同 Stephy返到台北,入住一間酒店,落車時 TB勁 man幫 Stephy攞晒所有行李。

單拖去法會

三月十九日下午一時, Stephy獨自離開酒店,搭的士去到雷藏寺參加一個法會,由於法會信眾多,加上有不少香港人參與其中,怕被人認到的她,全程戴住口罩遮樣,只在食糕點時才拉低口罩一陣。

下午五時, Stephy坐朋友的七人車離開寺廟,返酒店會合 TB新歡,二人全晚留在酒店房,未有外出。

二十號中午, Stephy同新歡退房,離開酒店後揸車到車程要兩個鐘,南投台灣八景之一的日月潭,入住望湖景,普通雙人房要三千元港幣一晚的涵碧樓酒店。小牛將車停泊在酒店停車場後,二人一齊行去大堂 check in,是日 Stephy打扮得更鬼祟,黑衫黑口罩黑帽黑頸巾,幾乎連對眼都遮埋,完全唔見得光。

20/3 攬腰自拍

Stephy將自己包到冚,似乎是怕被人發現她與新歡有路。

去到南投蜜月勝地日月潭, Stephy同 TB都有出街拍拖,雨中漫步好浪漫。

見到日月潭靚景, TB同 Stephy都忍唔住來一個攬腰合照。

行到肚餓,他們企在街邊食茶葉蛋。

大部分時間他們都在房內活動,所以 TB買了兩支紅酒同 Stephy慢慢歎。

黐埋坐餵食

返上房休息了兩個鐘,二人再出動。優美湖景當前,小牛於是攞出一碌自拍神棍,從後攬住 Stephy條腰自拍, Stephy自動波拉低頸巾同口罩,笑晒配合。

之後二人拍拖到附近小街,行小商店又買生果,兩個人隨手攞起乜都可以傾一輪研究一番,行到肚餓就在街邊買茶葉蛋,企埋一邊齊齊食,二人一路食一路傾, Stephy不時望住對方流露冧樣,同甩拖爆喊的小方比,有 TB呵護的 Stephy,完全冇半點傷感。

星期一(二十一日), Stephy同小牛揸車返回台北,去酒店開房前,先去了王記府城肉糉醫肚,二人在店內最入位置面壁黐住坐,其間小牛更親手餵食,對新歡這個親密舉動, Stephy表現習以為常又受落。

翌日中午, Stephy同 TB又再出動離開酒店,行去林森公園拍拖,突然間 Stephy解除戒備唔再戴口罩,只係戴住頂帽同眼鏡,大搖大擺同新歡拍拖。

TB在 ig上載一張日月潭風景相,更表示是心目中第一名的地方,但她的波友就留言「能跟自己的愛人一起,哪裡都是第一名」。兩人的關係相當公開。

去年九月 TB做 Stephy的排球隊客席教練,兩人因此而搭上。

Stephy同 TB在上年十月就一齊去日本,同行仲有 Stephy的好友。

今年初小方同 Stephy正處於冷靜期,小方為了氹番 Stephy,公開送了個零食籃做驚喜,當時一刻 Stephy都有感動到眼濕濕。

三月九日 Stephy在 ig暗示同小方情已逝。

感情不敵激情

據知,去年十月才開始和小牛拍拖的 Stephy,十一月已經揀定要 TB,並主動同小方攤牌,但唔想就此放棄十年情的小方堅決反對, Stephy只好暫緩分手,提議用三個月時間,大家冷靜再諗清楚。

「其實嗰三個月 Stephy成日都飛咗去台灣搵小牛,就算小牛去咗日本上堂, Stephy都約埋啲好 friend嘅朋友,專登飛過去陪佢,有番拍拖嘅感覺, Stephy好開心;至於小牛都同啲朋友認晒同 Stephy拍拖,仲話 Stephy要低調,唔想俾人知住。」 Stephy身邊人說。

至於小方,在這個冷靜期中亦有想盡辦法,試圖打動 Stephy回心轉意,更在《紀念日》祝捷會上,當眾送了一個零食籃給她,當時 Stephy的確感動到眼濕濕,但十年感情始終不敵激情, Stephy已經變心,被 TB小牛徹底拗攣,無法回到小方身邊。

19/3

Stephy凌晨三點去到台北機場, TB一早就到機場接機,之後二人直接揸車去台中。

在酒店 check in時, Stephy坐埋一邊玩電話。

當日下午, Stephy獨自去法會,聽了三個小時佛經。

Stephy同 TB除了二人世界外, TB每次來香港, Stephy都會帶她出席朋友聚會。

近期小方寄情健身,原來是因為同 Stephy分手,要靠運動減壓。

女排國手

現年 32歲的鄧衍敏(人稱小牛)是前女排國手,就讀華僑高中大觀國中,家境富裕,其後舉家移民美國,而鄧衍敏則留台灣發展,做排球員期間曾參加過多次比賽,包括五次台北世界大學運動會,先後攞過多面金牌、銀牌。

12年,鄧衍敏在亞錦賽後宣布退休,退役後,接任台北市立大學女排教練,中性打扮的她,多年來身邊不乏女伴,去年便曾與網球好手莊佳容拍拖。無論名氣外表及身家,鄧衍敏絕對是排球界中的風頭躉。

衍敏與台灣藝人王大陸相熟。

童話的結局

方力申跟 Stephy由熒幕情侶變成真正情侶,其間屢傳婚訊,可惜,十年童話,最終被攣情擊潰。

01年, Stephy加入金牌,跟其餘八位成員組成 Cookies,即被同公司的方力申一眼睇中,可惜,追唔到手。

06年,二人合唱歌曲《好心好報》和《好好戀愛》傳出緋聞,其後首度合作拍電影《獨家試愛》,朝夕相對,加上戲中唔少親熱戲,最終戲假情真,發展地下情,接住再合作《十分愛》、《我的最愛》等愛情小品,令戀情升溫。

10年,鄧麗欣與方力申蜜遊馬爾代夫斷正,二人避無可避,默認戀情,關係浮面。

11年,二人齊齊滿約金牌,情侶同心、共同進退,孖住北上搵真銀。

14年,以情侶檔姿態參與王祖藍及李亞男的電視訪談節目《蜜月到訪》的錄影,並大方暢談二人交往差不多九年的經歷與甜蜜回憶,當中更提及當年發展地下情的苦況。

15年,雙雙回港發展,歸隊 Paco太陽娛樂旗下,再度合拍愛情片《紀念日》,飾演夫婦。

16年, Stephy跟方力申透過公司發聲明宣布分手,結束十年愛情長跑。

異軍突起

愛情無分國界性別,但有不少圈中人受情傷後,性取向突變,潛藏性向,總要受傷後才被發揚光大。

攣變直

容祖兒 何韻詩 劉浩龍

容祖兒與何韻詩拍拖五年, 12年,劉浩龍趁何韻詩到內地巡迴,撬好友牆腳,並單方面承認與容祖兒拍拖,師兄即成罪人,相識十年好友,絕交收場。

吳君如 俞琤 陳可辛

吳君如與杜德偉結束七年情後,一度與俞琤傳出緋聞, 94年,俞琤投資君如主演的電影《四面夏娃》,更傳出二人於大潭雅柏苑同居,其後吳君如與導演陳可辛拍拖,不婚生女,緋聞才告一段落。

直變攣

何超瓊 許晉亨 俞琤

10年,與許晉亨結過婚,同楊其龍拍過拖,近年改投密友俞琤懷抱,多年來二人愛得低調,但經常被斷正出雙入對,早年,更被拍到十指緊扣蜜遊巴黎。

何超盈  Greg 林愛兒

賭王四房長女 12年與男友 Greg結束四年情後,大受情傷, 13年搭上林建岳 TB愛女林愛兒,當街又攬又嘴更火速同居,超盈經常在對方九龍塘大宅過夜,四太得知即出手阻止,更直斥「發神經!」

關菊英 黎小田 周偉利

82年下嫁黎小田,結婚兩年離婚, 09年,關菊英承認搭上同性密友周偉利,並公開視對方為終身伴侶。

金燕玲 梁廷斌 蘇施黃

先後經歷過兩段婚姻, 81年與采蝶軒老闆梁廷斌離婚, 89年再婚並育有一女, 05年再度離婚,其後搭上同性密友蘇施黃,情侶關係完全公開。

張國榮 毛舜筠 唐鶴德

唯一承認自己係雙性戀的藝人張國榮,曾公開與毛舜筠交往,並一度閃電求婚,可惜失敗,後來,哥哥戀上唐鶴德,二人愛得痴纏。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!