網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月30日 星期三

【臉腫殺「峰」景】36G崔碧珈拋西瓜胸 __,崔碧珈,

崔碧珈出親嚟都冇令大家失望。next1/1pre崔碧珈嘅西瓜胸,真係好驚人,可惜塊臉勁腫,搞到美中不足。next1/1pre側面睇,仲要疑似飛釘,不過其實只係件衫嘅Cutting問題。next1/1pre但呢個角度睇,崔碧珈塊臉又冇事㗎喎。next1/1pre小編只係諗到四個字,誰「乳」爭「峰」。next1/1pre可能着得太激,崔碧珈周不時都會耷低頭檢查自己個胸,睇嚟係怕走光。next1/1pr ...


崔碧珈出親嚟都冇令大家失望。

next 1/1 pre

崔碧珈嘅西瓜胸,真係好驚人,可惜塊臉勁腫,搞到美中不足。

next 1/1 pre

側面睇,仲要疑似飛釘,不過其實只係件衫嘅Cutting問題。

next 1/1 pre

但呢個角度睇,崔碧珈塊臉又冇事㗎喎。

next 1/1 pre

小編只係諗到四個字,誰「乳」爭「峰」。

next 1/1 pre

可能着得太激,崔碧珈周不時都會耷低頭檢查自己個胸,睇嚟係怕走光。

next 1/1 pre

不過最慘嘅,都係成日要喺佢隔籬嘅郭偉亮,全程唔敢正視之餘。

next 1/1 pre

仲要大笑都唔敢。

next 1/1 pre

睇嚟都係驚老婆葉佩雯(右)呷醋。

next 1/1 pre

向來惹火、擁有36G驕人上圍嘅崔碧珈(Anita),今晚出席首映活動時不負眾望,以一身超低胸晚裝亮相,令到西瓜胸呼之「肉」出,而更驚人嘅係,當佢坐低同擰側身嘅時候,望落去嘅感覺好似冇着衫咁,真係性感到盡。不過唔知係件衫嘅Cutting累事定崔碧珈有心製造錯覺,佢件衫嘅心口位相當「企硬」,搞到喺側面望落去好似飛釘咁。

至於已經有家室,同崔碧珈一齊出席活動嘅郭偉亮,雖然全程黐住崔碧珈,但完全唔敢正面望女方,睇嚟係驚同場嘅老婆葉佩雯呷醋喎。

難忘跳到甩鞋

打扮性感的Anita,受訪時笑言於戲中穿得更少布,更會僅穿內衣大跳table dance!她搞笑透露一度跳到甩鞋:「練咗兩星期,但張枱空間有限,地下又冇墊,拍攝時都擔心。(受傷?)冇,但着高踭鞋跳好跣,試過跳到甩鞋都未嗌cut,索性繼續跳甩埋另一隻鞋。(唔驚走光?)癡晒膠紙。」

唔排除全裸

談到Anita於戲中與郭偉亮出演多場激情戲份,而今次對方太太亦到場,二人相見時會否感尷尬?她笑言對方應會明白事理:「有同佢太太say hello。(驚郭偉亮被扭耳仔?)又唔係扭我,而且我有聽葉佩雯嘅歌,佢亦係演員會明白。」問到Anita下次拍戲時性感度會否「再下一城」?她笑說:「尺度唔係我定。(全裸?)未刻意諗,唔想set實個尺度畀自己,睇劇本需要。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!