網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月30日 星期三

停播倒數3日群星別亞視 __,亞視,

葉玉卿1985年參選亞洲小姐奪季軍<br>代表作:《群芳頌》、《中華英雄》、《劍三十》
停播倒數3日群星別亞視尚餘兩天,當踏入4月2日零時零分,亞視的59年電視廣播歲月便正式畫上句號!回顧過去逾半世紀,亞視曾有過輝煌時代,當中打造出不少經典劇集角色,亦捧紅過不少演藝名人,當中包括上世紀70年代叱咤風雲的「大俠」徐少強、家庭主婦「殿堂級偶像」方任莉莎、「跳船」從政的「哪吒」方國珊,以及有智慧、有身材的亞姐代表葉玉卿。亞視在本港電視史留痕,就如斜陽落下,但永留餘暉!   葉玉卿1985年 ...


停播倒數3日群星別亞視

尚餘兩天,當踏入4月2日零時零分,亞視的59年電視廣播歲月便正式畫上句號!回顧過去逾半世紀,亞視曾有過輝煌時代,當中打造出不少經典劇集角色,亦捧紅過不少演藝名人,當中包括上世紀70年代叱咤風雲的「大俠」徐少強、家庭主婦「殿堂級偶像」方任莉莎、「跳船」從政的「哪吒」方國珊,以及有智慧、有身材的亞姐代表葉玉卿。亞視在本港電視史留痕,就如斜陽落下,但永留餘暉!   

葉玉卿豪言「炸亞視」

1985年參選亞姐並得季軍的葉玉卿,在亞視一待就是五年,演出超過廿部劇集包括《中華英雄》中飾「潔瑜」等。對於亞視熄機在即,卿卿受訪說:「聽到亞視熄機真係可惜,亞視係我第一份工,呢五年係好好人生經驗,亦都係訓練演技嘅大本營,我一出嚟已經做女主角,真係要多謝邱德根畀機會,我做得唔好,但比起好多人幸運。當時邱德根好親切,滿約前都會逐一同人傾,就好似爸爸咁,電視台人工唔高,但好自然會留低。」

卿卿笑言當年為增加收視,曾想出驚天動地的方法,她笑說:「有人提議要炒咗阿邊個,我就話我有個最好嘅方法,就係炸咗亞視,成間電視台炸咗,咁就可以置諸死地而後生,可以重生!」卿卿寄語亞視的新知舊雨:「諗番呢個想法(炸亞視)都唔係錯晒,每件事都有因果,可能經營手法或者老闆等化學作用唔啱。可能冇咗係可惜,但係從好嘅方面諗,將來當有間新嘅電視台,如果有新嘅團體或老闆,可能會有更加好嘅節目,對觀眾係好事,唔好咁傷心。」

葉玉卿憶述當年提議炸咗亞視。
  • 葉玉卿憶述當年提議炸咗亞視。
徐少強1977年加盟麗的<br>代表作:《大丈夫》、《三少爺的劍》、《天蠶變》
  • 徐少強1977年加盟麗的

    代表作:《大丈夫》、《三少爺的劍》、《天蠶變》
方任莉莎1979年加入麗的<br>代表作:婦女節目《方太美食廣場》、《午間小敍》
  • 方任莉莎1979年加入麗的

    代表作:婦女節目《方太美食廣場》、《午間小敍》

徐少強借將被失蹤

徐少強1977年以邵氏演員身份,獲借將到麗的電視(亞視前身),先後拍攝電視劇《大丈夫》及《天蠶變》,後者更令他紅遍香港及東南亞,當時《天》劇邊拍邊播,劇情竟交代「徐大俠」修煉天蠶神功破繭而出,容貌有變,由顧冠忠接棒擔演,成為電視史上一大佳話。

方國珊1984年投考亞視藝員訓練班,畢業後被力捧<br>代表作:《哪吒》、《秦始皇》、《諸葛亮》
  • 方國珊1984年投考亞視藝員訓練班,畢業後被力捧

    代表作:《哪吒》、《秦始皇》、《諸葛亮》
車保羅當年曾詐病攞假去拍戲。
  • 車保羅當年曾詐病攞假去拍戲。
吳毅將
  • 吳毅將

當時徐少強被冠以花名「失蹤大俠」,又被指酗酒失場。近日他受訪將當時情況娓娓道來:「良心講,如果飲醉一、兩日都起番身當時我有好多工作合約喺手,而我本身只係借將嘛,麗的見劇集反應空前熱烈,臨時決定加多三十集,檔期上我配合唔到,大家有啲拗撬,當佢哋決定換人,我就推薦顧冠忠囉!」他坦言難忘為麗的拍劇,台前幕後相處如大家庭:「大家日對夜對,感情似足屋企人。而麗的嘅出品毫不輸蝕,大家拍嗰陣好搏命,好似我套《大丈夫》就打到對面台震晒。」

陳維英(左)與周麗娟當年拍檔主持。
  • 陳維英(左)與周麗娟當年拍檔主持。
徐寶鳳不捨亞視時代告終。
  • 徐寶鳳不捨亞視時代告終。

方太:冇觀眾要收皮

1979年方太開始為麗的電視婦女節目《下午茶》教烹飪,後來獲監製賞識,讓她「發版」主持節目《午間小敍》,奠定了她「師奶偶像」地位。談到當初主持直播節目的蝦碌事,她受訪時笑說:「當年第一次上電視教煮餸,仲要係直播嘅,點知現場撻極都撻唔着火。有工作人員要喺地下爬過嚟睇個爐發生咩事,我就對住螢光幕同觀眾講唔好意思,仲問佢哋有冇試過睇烹飪節目撻唔着火,足足捱咗7分鐘先搞掂。」

受命主持《午間小敍》時,監製向方太表示:「畀3個月時間去試,冇人睇就一齊死。」壓力之大可想而知。有晚方太心情不好,錄影時爆肚表示若有觀眾的話,麻煩大家畀反應,想不到翌日已收到一大袋影迷信。談到成為不少太太心目中的偶像,方太笑謂:「我知,依家都有後生仔跑嚟同我講,係食我啲嘢大,我都覺得好開心。」

方國珊被摑淚灑

現為區議員的方國珊當年第三期亞洲電視藝員訓練班畢業,1986年拍攝亞洲電視劇《哪吒》飾演哪叱一角為人認識,她接受訪問時憶述拍該劇的難忘事:「當時要拍火爆戲,可能手足落火藥落得較重手,爆炸效果強勁,爆到連我條褲都燒着埋,當時好危險,到依家都好難忘。」另一難忘作是《仙女多情》,初出茅廬的她比較頑皮,在片場發出噪音被正在度招數的武指(徐二牛)摑了一巴,淚灑當場:「頭兩年好唔開心,覺得佢恰新人,覺得佢唔係好人。事隔多年,其實覺得呢個係大體會,呢一巴係摑醒咗我,令我人生好大反省,係人生好大警醒同磨練。學懂了要尊重不同嘅場合同尊重每一位工作中嘅人員,佢嘅一巴掌,讓我獲益不淺。」

面對亞視倒數停播,方國珊寄語:「當然好難過,亞視員工全部好重情。人生有悲歡離合、喜怒哀樂,有光輝、有璀燦,亦有衰落之時。無論喜與哀,大家都要互相勉勵。人生唔會一帆風順,只要大家堅強就可以面對。」對於亞視品牌會離開香港,她勉勵大家要與時並進。

車保羅患「疱疹」秘撈

車保羅於1981年加入麗的電視,曾演出《IQ成熟時》及《對對糊》等青春劇,擁有6呎3吋高瘦身形及卡通五官,令他廣為人認得!他自爆最難忘的「亞視回憶」是曾患「疱疹」:「當年我私下接Job去菲律賓拍戲,要去一個月,為咗唔想有人打攪我,我同亞視講我有疱疹,跟住去咗菲律賓幫許冠文拍《鐵板燒》,以為收到片酬又有份糧,點知返港後穿咗煲,稅局追我,亞視又扣我一個月糧,最後發現原來係Sally(葉蒨文)訪問時爆咗同我拍戲,大家都唔好學我呀!」

吳毅將銘記知遇之恩

藝人吳毅將於1982年加入亞視訓練班,曾演出多套劇集包括《皇家檔案》系列及《碧血青天楊家將》等,他接受訪問直言:「冇亞視,冇吳毅將!」他回想入行不久便被選中做男主角,但因踢波斷腳休息整年:「抖到成個人肥晒,人哋仲要唔要你都成問題,但公司照簽我做基本演員,好有人情味!到後期我出去拍戲,都冇忘記母台,學到點幫人。」

吳毅將拍過不少動作戲,最難忘駕車撞斷攝影師腳:「嗰刻好驚以為撞死咗佢,好難受,對佢家人作出咗賠償。」他又讚當年台前幕後非常團結,收工唔願走,希望打破慣性收視。

陳維英 周麗娟不捨「老友記」

70年代加入麗的電視的陳維英及周麗娟,曾主持節目《哈囉,夜歸人》及《貓頭鷹時間》,最近周麗娟由美國返港見證歷史,兩人回想當年一眾台前幕後感情如兄弟姊妹,周麗娟說:「我哋喺度成長,每個人都用心用力,過咗37年仲會成日聚會。」陳維英大讚亞視充滿人情味:「如果冇咗(亞視)好似冇咗個老友記咁!但起碼我哋精神、感情會一直落去。」

徐寶鳳幸運劇接劇

活躍於80年代的亞視藝人徐寶鳳曾拍劇《再向虎山行》及《鐵膽英雄》等,她表示當年於藝員訓練班出身,很幸運拍到不少出色劇集,有許多快樂回憶,對於亞視時代將告終,徐寶鳳直言難過及不捨:「我心裏面好忐忑不安,我想亞視重開,喺度祝願亞視台前幕後都有美好將來。」

文:影視組、專案組


鍾意就快D Share啦!