掃呢頁CODE去手機

2016年3月21日 星期一

晒肩望做打女 朱璇唔恨嫁:40歲先結婚 __,朱璇,

40歲先結婚…會唔會遲呀?!next1/1pre朱璇就話想拍電影同讀書先囉,咁拍拖都可以同時進行㗎嘛~next1/1pre朱璇指復活節會同陳爽佢哋去旅行。next1/1pre坐喺隻蛋入面,好似好得意咁喎~next1/1pre唔知舒唔舒服嘅呢?!next1/1pre朱璇孖Jocelyn齊齊晒肩!next1/1pre仲介紹復活節特色點心。next1/1pre朱璇(左起)、新鴻基發展(中國)董事馮秀炎( ...


40歲先結婚…會唔會遲呀?!

next 1/1 pre

朱璇就話想拍電影同讀書先囉,咁拍拖都可以同時進行㗎嘛~

next 1/1 pre

朱璇指復活節會同陳爽佢哋去旅行。

next 1/1 pre

坐喺隻蛋入面,好似好得意咁喎~

next 1/1 pre

唔知舒唔舒服嘅呢?!

next 1/1 pre

朱璇孖Jocelyn齊齊晒肩!

next 1/1 pre

仲介紹復活節特色點心。

next 1/1 pre

朱璇(左起)、新鴻基發展(中國)董事馮秀炎(左二)、Jocelyn(右一)

next 1/1 pre

曾奪得中華小姐冠軍的朱璇,出席apm復活彩蛋藝術花園活動,她透露已離開TVB,年初簽約邵氏電影:「大家可能喺電視上會少見咗我,但我都希望有機會拍電視劇嘅。(點解會離開?)因為我都希望拍電影,依家會多啲機會拍。(咁有咩電影工作安排?)之前拍完《使徒行者》電影版,依家學緊揸槍、射箭,攀山、想試吓做打女,我身手都ok,老師都話我有天份。(咁你話仲想拍電視劇係返TVB拍?)如果有啱嘅角色,我唔介意返去拍。」

堅稱單身

問到很久沒見她公開亮相,是否結婚及有好消息公布?她說:「未結,未有結婚計劃。(男友未求婚?)冇,我仲係單身。(但之前影到你同男友湯珈鋮!)咁我都要朋友嘅,所以復活節都係同陳爽佢哋去旅行,諗住去泰國或者三亞,但要就陳爽時間,佢要湊BB嘛。」

羨慕藍男勁甜蜜

她又謂知道王祖藍和李亞男早前去旅行,很羨慕他們二人十分甜蜜:「希望佢哋快啲有好消息。(你恨唔恨嫁?)我唔恨嫁,想拍電影同讀書先,結婚對我嚟講係一件好遙遠嘅事。(咁你有冇想幾歲前結?)過多兩、三年啦。(30歲?)40歲啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!