掃呢頁CODE去手機

2016年3月30日 星期三

【石詠莉爆喊】41歲鄧健泓宣布求婚成功 __,石詠莉,鄧健泓,

好Sweet呀!next1/1pre石詠莉大晒求婚鑽戒。next1/1pre恭喜!恭喜!next1/1pre鄧健泓向女友跪地求婚!next1/1pre鄧健泓喺Facebook發表愛的宣言。next1/1pre石詠莉Facebooknext1/1pre兩人分享喜悅與努力成果。next1/1pre石詠莉勇奪十大銷量廣東唱片和IFPI十大銷量本地歌手!next1/1pre左起:鄧健泓、石詠莉、蕭定一ne ...


好Sweet呀!

next 1/1 pre

石詠莉大晒求婚鑽戒。

next 1/1 pre

恭喜!恭喜!

next 1/1 pre

鄧健泓向女友跪地求婚!

next 1/1 pre

鄧健泓喺Facebook發表愛的宣言。

next 1/1 pre

石詠莉Facebook

next 1/1 pre

兩人分享喜悅與努力成果。

next 1/1 pre

石詠莉勇奪十大銷量廣東唱片和IFPI十大銷量本地歌手!

next 1/1 pre

左起:鄧健泓、石詠莉、蕭定一

next 1/1 pre

鄧健泓向女友跪地求婚。

next 1/1 pre

石詠莉已經忍唔住喊。

next 1/1 pre

媽呀!!得咗喇!

next 1/1 pre

咀啖先~

next 1/1 pre

現年41歲的藝人鄧健泓(Patrick)與女友石詠莉(Sukie)年齡相距13年,兩人拍拖多時感情有增無減。今日,Patrick同Sukie各自喺Facebook發表千字文,宣布Patrick求婚成功!

事後《東網》與Patrick取得聯絡,他開心大講求婚過程:「尋晚玩到好夜,個求婚計劃都準備咗成半個月,Suki喺IFPI香港唱片銷量大獎2015頒獎典禮攞咗兩個獎項,尋晚表面上搞咗個驚喜慶功Party幫佢慶祝,實際上係想畀個求婚驚喜佢,邀請咗大約50幾個親戚朋友做見證。由於要瞞住Sukie好難,所以要演得好有技巧。咁Suki原先係唔知有個慶功Party嘅,之後特登叫佢後Join,而我就一早到場做定準備功夫。當Sukie嚟到個Party時,佢見到個場面已經好感動,初時以為只係幫佢慶功。」

Patrick又再感性地續說:「其實自己做咗咁耐演員,都未曾試過咁緊張同尷尬,但當去到嗰個Moment,原來真係會唔同。」至於講到中國傳統中,今年係盲年不宜嫁娶,Patrick就笑言:「喺迷信角度嚟講,係要啲婚事沖吓喜。」問到送給Sukie的鑽戒有多少卡?Patrick說:「價錢唔緊要,最重要誠意,我今日就算畀隻草戒子或者汽水樽蓋佢,我諗佢都會應承,因為佢已經知道個情意。」至於幾時拉埋天窗?Patrick表示今年是盲年,等女友今年完成第二隻Hi-Fi碟後才計劃婚事。

據知,Patrick於求婚派對上對女友表示:「今日呢兩個獎對我哋好大意義,因為一開始做呢隻碟嘅時候,我同佢講,我哋唔好等機會,我哋自己做啦,我哋嘅目標就係今晚嘅IFPI,結果我哋攞到。我哋做每一樣嘢都有目標,人生都係、愛情都係,我哋都有個目標,所以今日我想做一樣嘢,佢成日話我未求婚,我想喺一個right moment去求婚。我想講,多謝你,我唔富有,我會將我最好嘅同你分享,以後都係,永遠都係。」

這時手拎花束的Patrick跪在地上,掏出鑽戒向女友求婚,但他就緊張到失失慌,不時傻笑,其後向Sukie發表愛的宣言:「呢三年我哋經歷好多,經歷佢最唔開心時間,亦都試過一齊做嘢嘅經歷,都有啲成績,希望將來我哋一路喺呢條船度繼續向前行,你願意嫁畀我嗎?」全程未停過喊的Sukie點頭肯嫁,Patrick即為她戴上鑽戒,兩人在嘉賓起哄下錫了一啖,場面溫馨感人。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!