網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月11日 星期五

功架十足!祖兒晒45度傾斜舞打入三甲 __,祖兒,容祖兒,

祖兒在《我是歌手4》第9集中以快歌迎戰。next1/1pre祖兒背心熱褲上陣,盡騷長腿。next1/1pre呢一招45度傾斜舞難度十足!next1/1pre仲要Keep住唱,真係冇得輸呀!next1/1pre克勤都唱得勁投入。next1/1pre傳克勤最後得到第五名。next1/1pre容祖兒喺《我是歌手4》第9集中以快歌《煞科》迎戰。以背心熱褲上陣嘅祖兒除咗大騷唱功之外,仲帶同一班Dancers ...


祖兒在《我是歌手4》第9集中以快歌迎戰。

next 1/1 pre

祖兒背心熱褲上陣,盡騷長腿。

next 1/1 pre

呢一招45度傾斜舞難度十足!

next 1/1 pre

仲要Keep住唱,真係冇得輸呀!

next 1/1 pre

克勤都唱得勁投入。

next 1/1 pre

傳克勤最後得到第五名。

next 1/1 pre

容祖兒喺《我是歌手4》第9集中以快歌《煞科》迎戰。以背心熱褲上陣嘅祖兒除咗大騷唱功之外,仲帶同一班Dancers勁歌熱舞,期間佢使出一招高難度45度傾斜舞姿,盡騷功架,令全場氣氛High爆!

經過一輪激戰,據知祖兒排第三位,而李克勤則選唱梁靜茹嘅《可惜不是你》就得到第五名。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!