掃呢頁CODE去手機

2016年3月8日 星期二

【逆齡效應】48歲吳婉芳養生之道勁簡單 __,吳婉芳,

吳婉芳親自教大家養生之道,仲唔快啲睇嚟學嘢?next1/1pre吳婉芳笑言自己近睇有皺紋,雖然佢塊臉近睇真係好似有啲歲月痕迹,但其實只要overalllook贏咪得咯。next1/1pre佢尋日現身馬場嗰陣,對腳仲幼過以前參選港姐嗰陣,真係羨慕死好多人。next1/1pre成個Look又夠晒高貴,真係有股仙氣飄出嚟呀!next1/1pre吳婉芳讚老公啲白頭髮好型。next1/1pre當年吳婉芳參選 ...


吳婉芳親自教大家養生之道,仲唔快啲睇嚟學嘢?

next 1/1 pre

吳婉芳笑言自己近睇有皺紋,雖然佢塊臉近睇真係好似有啲歲月痕迹,但其實只要overall look贏咪得咯。

next 1/1 pre

佢尋日現身馬場嗰陣,對腳仲幼過以前參選港姐嗰陣,真係羨慕死好多人。

next 1/1 pre

成個Look又夠晒高貴,真係有股仙氣飄出嚟呀!

next 1/1 pre

吳婉芳讚老公啲白頭髮好型。

next 1/1 pre

當年吳婉芳參選港姐,已經好省鏡。

next 1/1 pre

1993年,吳婉芳同拍拖七年嘅胡家驊結婚,婚後生咗兩仔一女,大仔依家已經22歲。

next 1/1 pre

2001年,3字頭嘅吳婉芳,望落仲有啲少女味。

next 1/1 pre

舊年吳婉芳現身馬場時,個Look一樣好有仙氣。

next 1/1 pre

最強娛樂資訊App《東網巨星》昨日報道向來低調的吳婉芳和丈夫胡家驊現身馬場,吳婉芳參選港姐至今30年依然省鏡,報道並回顧30年來美魔女成長史等,之後《東網巨星》Facebook隨即轉發及建立多個帖子,立刻引來全城網民洗版式瘋狂討論,不足24小時已有超過一萬個分享及讚好,成為全城熱話!

內地瘋傳消息

吳婉芳18歲參加1986年港姐,並得到亞軍、最上鏡小姐及才華小姐,當年已經靚爆鏡,1993年她與拍拖七年的胡家驊結婚,婚後誕下二子一女,大仔現已22歲。相隔30年,吳婉芳保養得宜,昨日在馬場以短裙Look現身,充分顯示「凍齡」特質,不但面容全沒改變,更沒整容痕迹。有網民看完該批照片,更留言指吳婉芳仲靚過以前參選港姐嗰陣,睇嚟用「逆齡」形容呢位城中「紅人」,似乎更加貼切。

WhatsApp響唔停

極受網民關注的吳婉芳,接受《東網》訪問時大感驚訝謂:「我一起身個WhatsApp已不停響,啲朋友不停Share條link畀我睇,內地啲朋友都知道,好誇張,搞到我好驚。」問到保養心得,她謂從不刻意護理:「我好懶,又唔做運動,早前見啲朋友,佢哋成日行山,我先話都應該同佢哋一齊行山做運動。(飲食方面?)好少食補品,亦唔會食燕窩,食得好清淡,但飲好多湯,都係家常例湯。同埋我唔食煙,唔食煙對皮膚會好啲。(護膚呢?)一星期敷兩、三次面膜,但我洗面一定會洗得好徹底乾淨。」

打坐養生吸正能量

吳婉芳續指心境開朗最重要:「每個人都會遇到開心、唔開心嘅事,我比較阿Q精神,凡事唔會咁執着,要有多啲正量啲,睇吓佛經,令心境平靜,同埋我會打坐,呢啲係我嘅養生之道,雖然已有六、七年,但仲係初哥,每日畀啲空間自己靜落嚟,又有睇中醫調理。」

入賭場被查證

「凍齡」亦令吳婉芳遇過不少趣事,她説:「兩年前試過同朋友入賭場,當時有個外籍職員要查我身份證,我都有啲愕然,之後有個中國人應該認得我,所以唔使我證明。又試過過海關畀人檢查完證件後,離開時再叫我個名,好彩我有望轉頭,朋友話佢哋可能懷疑我係咪證件上嘅人。」

自謙有皺紋

談到現成為網民心目中的美魔女人氣榜首,吳婉芳謙虛謂:「唔好玩我,其實我好老,你近睇就見到啲皺紋。(老公一頭白髮,會否嫌你太後生?)冇,我覺得佢啲白髮好有型,好鍾意佢咁樣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!