網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月14日 星期一

陳嘉佳純情樣晒4吋事業線 網民:咀你 __,陳嘉佳,細細粒,

細細粒呢個變幻球真係不得了,難怪網民嗌佢老婆,想咀佢咁話!next1/1pre落水前,細細粒已經急不及待狂自拍!next1/1pre相信佢知道啲頭髮遮住咗佢驕人嘅上圍,撥開啲頭髮再影過!next1/1pre落水喇,細細粒都要力保清純形象!next1/1pre戲肉終於來了,喺水壓下,無敵變幻球要出嚟喇!next1/1pre出現分岔口了……再嘟埋嘴…真係純過蒸餾水~~~next1/1pre大部分網民都 ...


細細粒呢個變幻球真係不得了,難怪網民嗌佢老婆,想咀佢咁話!

next 1/1 pre

落水前,細細粒已經急不及待狂自拍!

next 1/1 pre

相信佢知道啲頭髮遮住咗佢驕人嘅上圍,撥開啲頭髮再影過!

next 1/1 pre

落水喇,細細粒都要力保清純形象!

next 1/1 pre

戲肉終於來了,喺水壓下,無敵變幻球要出嚟喇!

next 1/1 pre

出現分岔口了……再嘟埋嘴…真係純過蒸餾水~~~

next 1/1 pre

大部分網民都讚細細粒,仲話想咀佢!!!

next 1/1 pre

做女人,最緊要有自信!好似藝人陳嘉佳(細細粒)咁,體重逾200磅,不過佢冇介意人哋目光,繼續展示佢大情大性兼大食嘅性格,仲時不時喺網上晒吓女神式自拍,真係睇到網民噴晒血!

而呢位「另類女神」最近去到泰國旅行,當地熱辣辣,梗係要落水玩吓而細細粒今日就開心Share多張水着相,睇到人哋心肝仔都卜卜跳!今次細細粒一身白色泳裝,簡直係「清麗脫俗」,而重點就係佢毫不吝嗇,大晒4吋長事業線!細細粒上圍仲變埋「無敵變幻球」,一落到水就變成小峽谷,再加個高炒角度,真係Feel到湧緊埋嚟!雖然變咗出水芙蓉,細細粒非常顧形象,梳住一頭平陰送大家一個肉嘴,睇到呢個Moment,震盪力應該足令個Mon裂開!

「女神」一向各花入各眼,重口味一樣都有人愛,睇吓啲留言,唔少網民就大讚細細粒勁可愛「好得意」、「眉眉眼眼長的挺好看的」,有人更留言話:「老婆真好看,咀妳(你)!」

強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!