網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月10日 星期四

救妻加分 閉關削十磅  57歲艾威坐正 [壹週刊 - 1357] __,艾威,M1,

經過日操狂操,艾威減肥最後一日見成績,腰圍見番斜度,買定嘅30碼新褲可以著住上機。探熱針救妻加分 閉關削十磅 57歲艾威坐正老婆子宮有巨瘤,失業的艾威去年不惜花光百萬積蓄救妻;但手術後威嫂身體出現後遺症,導致肝臟得番兩成功能,艾威願意為了另一半捐肝,犧牲精神令人感動,暖男形象亦為艾威的事業扭轉乾坤,獲一部由中美合資的網上電影鎖定做男主角。57歲轉運,艾威不敢怠慢,展開地獄式特訓,閉關削十磅肥膏,操 ...


經過日操狂操,艾威減肥最後一日見成績,腰圍見番斜度,買定嘅 30碼新褲可以著住上機。

探熱針

救妻加分 閉關削十磅  57歲艾威坐正

老婆子宮有巨瘤,失業的艾威去年不惜花光百萬積蓄救妻;但手術後威嫂身體出現後遺症,導致肝臟得番兩成功能,艾威願意為了另一半捐肝,犧牲精神令人感動,暖男形象亦為艾威的事業扭轉乾坤,獲一部由中美合資的網上電影鎖定做男主角。

57歲轉運,艾威不敢怠慢,展開地獄式特訓,閉關削十磅肥膏,操 fit飛荷李活開工。

日日朝六晚十

過去一年,艾威陪老婆捱過人生一段艱難歲月,不離不棄,暖男形象,更令他的事業帶來一個突破機會。

在內地影視網「愛奇藝」即將開拍的一套網上電影中,艾威被欽點做男一,該片有美國資金,全片在美國拍攝,艾威第一次在電影中孭正,便有機會進軍荷李活。

約滿港視後,食白果兩年,搞到要剝光拍戲搵路行的艾威,把握今次黃金機遇,許勝不許敗,為擺靚個陣,早前更單拖飛去馬來西亞,閉關兩星期,進行地獄式減肥。

閉關兩週,每日朝六晚十,游水、跑沙灘、跑樓梯、跳繩、打拳狂操,再配合三餐減肥食法,艾威更將瘦身過程拍低,結果超出預期,成功出關。

減肥第 1日

去年花盡百萬積蓄救妻命,兩公婆患難見真情,艾威亦因此被網友封為暖男。

為要在兩週內減十磅,艾威喺馬拉閉關時,堅持每日做兩項運動,每項做兩轉,其中早晚練拳四十五分鐘。

唔敢太興奮

從自拍的紀錄片中,見到每日半裸出鏡的艾威由孭住個三十二吋肥腩開始,到最後一日,著住預先買定,得三十吋褲頭的新褲上機,凱旋回歸。

Fit晒做男一,艾威說是對自己有交代。

「呢次唔係去荷里活商場,而係喺荷李活個字下面拍,開心有少少但唔敢太興奮,怕會妨礙演出,所以要保持平常心。」艾威說。

艾威話閉關 keep fit最難捱係每日獨自做 gym,差啲悶到想走。

去年威嫂被發現子宮「佗住」十幾磅巨瘤,唔知真係以為佢有咗。

數年前,艾威為咗完成本小說及附送的賭神秘笈,又係跑去佢至愛的閉關勝地馬來西亞一個月寫書。之後仲帶住本秘笈去澳門賭場成功挑機。

中段最痛苦

有勇氣全裸拍戲,如今孭正男主角,更加激發艾威的爆炸力。

「年紀大咗,新陳代謝都慢咗,原本諗住減八磅,後來加多兩錢力,減夠十磅。」

閉關最辛苦階段,係中場。

「最難捱係踏入第二個星期,一個人日日重複做同樣嘅嘢,真係好悶!要提自己絕不容許有一絲放棄就咁返香港嘅念頭,否則,一定捱唔到落去。(點解唔叫老婆一齊去?)去埋我就要照顧佢,而且我食得好簡單,佢一定冇可能跟我咁食!」艾威說。

話明閉關,梗係一個人,所以減肥過程都係艾威自拍,將心得記錄傳授俾大家。

朝朝跑沙灘不特止,仲要一口氣跑八層樓梯,真係少啲韌力都做唔到兩週可以減到十磅。

港視不獲發牌,面臨失業的艾威曾盡地一煲,為電影一幕露股上陣。

跳槽過港視時,他初嘗電視劇男一,與林文龍合作《三面形醫》。

去年艾威為自己公司開拍電影客串,今年四月,他將飛到荷李活,為中美投資的網上電影開工。

中年暖男有運行

雖然老土,但自身形象好壞,對事業機遇,始終有一定影響。圈中不少中年暖男,因為對家庭盡責,以好爸爸好丈夫形象,助旺事業。

馬德鐘

花弗的馬德鐘,近年洗心革面做番個好老公,不時孖住老婆張筱蘭出席活動, 13年,在結婚二十周年 party上,更公開愛妻宣言,形象由負變正。

吳鎮宇

跟仔仔 Feynman合作真人騷《爸爸去哪兒 2》後, cool爆吳鎮宇在鏡頭前表現出真我,兩父子更因而接了不少商演,豬籠入水。

劉青雲

沉默寡言的劉青雲,在去年金像獎頒獎禮中,多謝老婆郭藹明將經常升上太空的他拉回地球,向來是愛妻號的青雲更加得到女性高度評價,之後即被廣告商重金邀請夫妻檔拍廣告。

威嫂都威過

獲老公艾威花光百萬身家救命的威嫂( Liza),過去亦有威水史。當年在新世界集團舉辦的選美中艷壓群芳,與艾威拍拖前,更被俞琤發掘游說入行,跟娛樂圈早有淵源。

據悉,當年在新世界服務式住宅開班做健康舞導師的威嫂,裙下之臣不缺城中富家公子,贏得 86年新世界小姐選舉冠軍後,老闆鄭裕彤主動建議做提名人,勸她選香港小姐。

「當年嘅新世界酒店好多圈中人出入,好多人都識 Liza,好似俞琤就試過薦佢入德寶電影,只要佢簽約就做女主角,男主角係當時已經好紅嘅張學友,套戲叫《痴心的我》,但 Liza對呢行冇興趣推咗,更加冇去選港姐。結果套戲女主角由羅美薇做咗,佢同學友就係拍呢部戲撻着。 Liza如果揀咗入娛圈,命運改寫,結婚對象都未必係威哥。」知情者說。

86年索爆的威嫂,參加新世界集團舉辦的選美,贏咗冠軍,好勁呀!

拒絕入娛圈嘅威嫂,嫁咗俾藝人艾威,同娛圈始終有淵源。

當年威嫂係健康舞導師,跳得又睇得,難怪好多富二代力追。

十八歲卜卜脆,仲有幾分似日本妹。

有指俞琤當年睇中威嫂 Liza,力邀她入娛圈,還為她鋪定路做電影女主角,可惜威嫂不嚮往水銀燈下。

艾威減肥法

每日選擇兩項運動:

游水(半小時)

跑步(一小時)

做 gym(四十五分鐘)

跳繩(五百下)

跑樓梯(八層樓)

以上兩項做兩轉

進食三餐:

早餐最豐富,享用酒店自助餐。

午餐一碗淨魚蛋或馬拉雜菜加蒜蓉包

晚餐只飲一碗番茄濃湯

戒除一切雜食及酒類

每天早睡早起:六點起床、十點入睡。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!