掃呢頁CODE去手機

2016年3月10日 星期四

怪病纏身 頸耷腰歪 爬住行  66歲羅浩楷:照顧唔到自己! [壹週刊 - 1357] __,M1,

娛頭怪病纏身 頸耷腰歪 爬住行 66歲羅浩楷:照顧唔到自己!曾經是EYT(歡樂今宵)扮嘢高手,又擅演奸角的羅浩楷,近年已在大台消失。原來,66歲的他怪病纏身,去年初,在毫冇先兆下,瞓醒第二朝就企唔直,甚至要坐輪椅出入。經過一年來不停求醫,幾經辛苦撐到最近開始有起色,雖然行得番,但羅浩楷仍是耷晒頸要戴頸箍,因為上身冇力易失平衡。講到怪病突襲一年,苦不堪言的他說:「連基本生存能力都冇,照顧唔到自己。」 ...


娛頭

怪病纏身 頸耷腰歪 爬住行  66歲羅浩楷:照顧唔到自己!

曾經是 EYT(歡樂今宵)扮嘢高手,又擅演奸角的羅浩楷,近年已在大台消失。原來, 66歲的他怪病纏身,去年初,在毫冇先兆下,瞓醒第二朝就企唔直,甚至要坐輪椅出入。

經過一年來不停求醫,幾經辛苦撐到最近開始有起色,雖然行得番,但羅浩楷仍是耷晒頸要戴頸箍,因為上身冇力易失平衡。講到怪病突襲一年,苦不堪言的他說:「連基本生存能力都冇,照顧唔到自己。」

九十度駝背

自拍罷去年初出街的無綫劇《東坡家事》後,羅浩楷已消失於熒光幕足足一年。冇咗影,原因是被突襲的腰病困擾,企唔直,更慢慢演變至九十度駝背。失去工作能力,連日常生活都大受影響,過去一年,四出尋醫,心力交瘁。

大半年前,有人見過情況最差時段的羅浩楷,要靠老婆推輪椅出入。一下子由行得走得,變成坐輪椅,身體巨變,令羅浩楷飽受精神困擾。當時每次去覆診,因為怕被人認出,他總是將 cap帽拉低,用手遮面。

醫病一年,羅浩楷睇勻中、西醫、又試過針灸做物理治療,甚至坐住輪椅入大埔搵神醫。

艱難時期,身邊幸有能共患難的妻子悉心照顧。據悉,數月前開始,羅浩楷的情況終於有改善,冇再九十度駝背,但因彎腰大半年,就算可以企番直,但頸椎卻因長期受壓變彎曲,需要佩戴頸箍固定,加上腰患未完全康復,行路時好容易失平衡,仍然需要太太扶住出入。

上週四( 3/3),同老婆食早餐的羅浩楷,一入餐廳就除下頸箍,全程雖歪住頸開餐,但他仍有胃口兼跟老婆有傾有講。

開唔到工,羅浩楷經常拿出股票機睇,做買賣搵生活費。

頸骨冇力,長期耷低頭的他,不時用手將頭托高紓緩。

手腳欠靈活

上週五(三月四日)早上,逐步恢復的羅浩楷戴住 cap帽、眼鏡,還有不可缺的頸箍,由屋企出發到九龍城食早餐。在嘉林邊道泊低車後,羅浩楷落車時用右腳先落地,之後再吃力地用手提起左腳跨出車廂,企定後,由羅太扶住,龜速行去隔籬街的茶餐廳。

一坐低,羅浩楷就除低頸箍。點了粥、炒米粉以及油炸鬼再加支裝可樂,胃口好好,不過因為身體失衡,上半身向左傾的他,全程要耷住頭食,食到攰,便要挨向椅背稍作休息。由於手腳欠靈活,右手唔夠力夾麵,要羅太出手幫忙。

本週二,羅浩楷穿同一件格仔衫到黃大仙詠藜園食四川菜,佢條頸歪得好厲害。

腰患未好,行路好易失平衡的羅浩楷,全程有老婆扶到實,事後佢都話多得老婆貼心照顧。

泊好車,冇力的他要用手提起左腳,然後才可順利跨出車外。

除箍證冇事

當日所見,病中仍有留意股巿的羅浩楷,不時拿出股票機㩒㩒吓。食完早餐,戴番頸箍的羅浩楷扶住老婆離開。

記者上前問候他的病況,羅浩楷表現有禮。

「唔好意思,我冇嘢講,因為我冇乜平衡力。(呢一年係點過?)我過得好好。(情況係點?)我冇事㗎。(究竟出咗乜事?其實羅浩楷立即除咗頸箍,證明自己健康冇問題)我冇事,你睇我,我係冇嘢嘅。」

但行了一條街,羅浩楷又開始喘氣。「頸箍壓住我胸口,變咗我抖唔到氣。」

前度區靄玲在無綫拍劇,跟黎耀祥合作《法證先鋒 III》。

羅浩楷拍過不少古裝片,七十年代,曾跟鍾慧冰合演情侶。

年輕時的羅浩楷鮮有機會坐正,其中一部跟韓馬利合演的《一加一》才坐正男一。

多得老婆按摩

本週二(八日)早上,羅浩楷再偕妻外出,見到記者,亦再不抗拒透露過去一年來的苦況。

「有日瞓醒就突然企唔到,條腰慢慢彎到變九十度,之後仲要坐輪椅,好辛苦,返唔到工。條腰彎到要喺地上爬住行,真係一個基本生存條件都冇。點解呢?因為我連買個飯盒都唔得,好困難!」講幾句已經喘晒氣的羅浩楷,說身體冇力要搵地方挨一挨。

「呢年做咗好多治療,搵咗幾個脊醫、骨醫,整吓整吓,突然有日又行得番,依家剩番條頸未好。(醫生話你咩事?有冇話幾時完全康復?)佢哋都唔知咩事,唔知幾時好,可能俾我老婆按摩吓,我會突然好得番。」

性格樂觀,被突如其來的病痛拆騰一年,羅浩楷苦中尋樂,聲稱今次最大得着,是有老婆陪住行孖咇,和享受她的按摩。

「佢好叻,做咗我骨醫,每日幫我按,做艾炙,差在未幫我針(灸)埋。」

《東坡家事》是羅浩楷發病前最後一部電視劇,拍攝期間,他已表示腰部經常隱隱作痛。

盧大偉跟羅浩楷曾經合作過不少綜藝節目,都是搞笑能手。

在無綫多年,羅浩楷演過不少劇集,其中在《東西宮略》飾演成威一角也是以搞笑為主。

曾經是 EYT的中流砥柱,羅浩楷跟盧海鵬都是扮嘢高手。

靠股票生活

手停口停,又要應付醫藥費,但羅浩楷說經濟冇問題。

「呢幾年有搞股票買賣,可以維持生活。」羅浩楷說。

識彈琴,又教唱歌的羅浩楷早年儲落唔少積蓄,擁有兩個物業的他,一二年將牛頭角淘大花園頂層連天台單位,以三百五十萬售出,套現傍身,才不致要四圍撲醫藥費。

扮嘢最經典

講到扮嘢,絕對是羅浩楷的專長!當年拍住盧海鵬、廖偉雄等,是 EYT台柱。最經典扮嘢之作是呂奇同林子祥,尤其黐上二撇雞笠個假髮唱 Lam腔,上身一樣。

扮四哥

扮阿 Lam

瓣數多

羅浩楷不單是扮嘢高手,更有音樂才華,曾拜師許佩、張雲、林祥園等名師門下,有超過 20年職業琴手經驗。百足咁多爪的他,除了演藝事業,亦試過不同範疇的工作。

教音樂

羅浩楷是琴手,也是歌唱導師和樂隊領班,頗有音樂才華。 08年,他在天后及九龍灣開班教唱歌,一個課程 10堂,每堂一小時收八百多元。欣宜出道前,也曾拜他為師學唱歌。

自學炒股

07年股災,羅浩楷輸掉過百萬,冇有怕的他 08年索性轉行做股票分析員,甚至刊登廣告開班授徒教人炒股。純粹靠自學的他,自稱在股壇追番八十多萬。

舞場總監

98年,羅浩楷曾在香港仔的寶石宮夜總會做茶舞場總監,開幕時更搵來一班 TVB藝員撐場剪綵,憑他的知名度,吸引不少師奶捧場客到夜總會跳下午茶舞。

上封面拎前度底褲

羅浩楷另一經典,是與亞視前藝員區靄玲拍拖,分手後因為放唔低,竟然拎住前度條內褲接受訪問,公開自爆經常幫女友洗底褲,雜誌封面一出,轟動全港。但此舉亦令其形象受損,在幕前沉寂了一段時間,名副其實洗底。

至於區靄玲, 95年離開娛圈從商, 11年重返幕前投無綫,雖與前度羅浩楷同一公司,但冇碰過面。

脊醫:有啲人企唔番

羅浩楷一覺醒來腰患纏身、不良於行,著名脊骨神經科醫生溫文灝表示:「佢有機會係椎間盆凸出,椎間盆係兩層脊骨中間嘅軟組織,佢側邊嘅組識脹起咗就發炎,又或者係勞損性受傷發炎。點解條腰彎咗,係個身體自我保護繃緊咗,壓落去會影響神經。有啲人可能熱吓身下晝就冇乜事,有啲人一直唔理佢就好唔番。病人依家輪到條頸冇力,反映咗成條脊椎都有事,我哋建議病人要做運動,例如游水,因為只要強化番啲肌肉,個骨架就有力支撐番個身體。」

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!