網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月14日 星期一

生日收老公999支玫瑰 趙薇晒溫馨全家福 __,趙薇,

到底呢朵超巨型玫瑰,係出自邊個嘅「手筆」呢?小編真係好想知呀!next1/1pre趙薇同阿女都巧鍾意呢朵玫瑰。next1/1pre一家三口溫馨合照。next1/1pre999支玫瑰代表天長地久、愛無止境;啲人成日話結咗婚嘅男人就唔會浪漫,睇嚟黃有龍唔係咯。next1/1pre剛剛在尋日度過40歲生日的趙薇,除了獲一班圈中好友范冰冰、林心如等祝福外,原來佢老公黃有龍靜靜地為老婆製造咗一個驚喜。黃有龍 ...


到底呢朵超巨型玫瑰,係出自邊個嘅「手筆」呢?小編真係好想知呀!

next 1/1 pre

趙薇同阿女都巧鍾意呢朵玫瑰。

next 1/1 pre

一家三口溫馨合照。

next 1/1 pre

999支玫瑰代表天長地久、愛無止境;啲人成日話結咗婚嘅男人就唔會浪漫,睇嚟黃有龍唔係咯。

next 1/1 pre

剛剛在尋日度過40歲生日的趙薇,除了獲一班圈中好友范冰冰、林心如等祝福外,原來佢老公黃有龍靜靜地為老婆製造咗一個驚喜。黃有龍在微博晒出一家三口的全家福,仲有佢精心為老婆準備的999支玫瑰,有老公愛錫的趙薇就開心咁站在黃有龍身邊,而女兒小四月冇見一排真係大個女好多,眼大大似足媽咪,齋睇已經感受到嗰份幸福!

而件事嘅另一亮點,係喺張全家福入面,竟然有支超巨型玫瑰做background,嗰支超巨型玫瑰,應該仲長過一個人,嘩,睇嚟黃有龍為咗氹老婆開心,做咗好多嘢喎。定還是,其實呢朵超巨型玫瑰,係阿囡送畀媽咪嘅驚喜呢?

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!