掃呢頁CODE去手機

2016年3月2日 星期三

囝囝輪廓勁出!陳國坤爆B仔搶閘亂陣腳 __,陳國坤,

啱啱出世就咁靚仔,陳真前途一定無可限量。next1/1pre陳國坤嘅留言,完全表達咗佢嘅喜悅之情。next1/1preB仔嘅輪廓真係好突出。next1/1pre黃伊汶都有報喜,據知呢張相係陳國坤親自操刀拍攝。next1/1pre陳國坤原本喺北京出席首映。next1/1pre但因為B仔突然搶閘出世,搞到佢喺首映中途要趕返香港,認真頻撲。next1/1pre陳國坤榮升爸爸,心情自然興奮啦,佢啱啱又覆咗 ...


啱啱出世就咁靚仔,陳真前途一定無可限量。

next 1/1 pre

陳國坤嘅留言,完全表達咗佢嘅喜悅之情。

next 1/1 pre

B仔嘅輪廓真係好突出。

next 1/1 pre

黃伊汶都有報喜,據知呢張相係陳國坤親自操刀拍攝。

next 1/1 pre

陳國坤原本喺北京出席首映。

next 1/1 pre

但因為B仔突然搶閘出世,搞到佢喺首映中途要趕返香港,認真頻撲。

next 1/1 pre

陳國坤榮升爸爸,心情自然興奮啦,佢啱啱又覆咗《東網》,直認BB係比預期早咗出世:「BB比預期早出世,黃伊汶今晚剖腹誕B,兒子,重七磅。」據知陳國坤今日原本身在北京為《葉問3》宣傳,當得悉老婆生得後,首映去到一半便即仆回香港,十分搞笑。陳國坤更笑住多謝大家關心:「現在的心情難以筆墨形容,開心到不得了。我個仔真係好靚仔,但因為啱啱出世,所以未睇到似自己定黃伊汶。」

另外,陳國坤與黃伊汶前後腳在社交網上載囝囝最新照片,陳國坤留言:「大家好,我的兒子陳真來了。(三個勝利手勢圖)願他健康快樂成長。」至於黃伊汶嘅報喜較為簡單,但就有個心心符號,證明兩公婆都好開心。據知,該張BB相,更是陳國坤親自操刀拍攝。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!