掃呢頁CODE去手機

2016年3月16日 星期三

預告生B?胡杏兒晒甜蜜合照賀老公生日 __,杏兒,胡杏兒,

要唔要咁晒,閃盲喇。next1/1pre好Sweet呀~next1/1preLG=老公?next1/1pre自一月開始胡杏兒同老公就一直度蜜月,係咁度,到依家呢都足足有成兩個幾月,呢個蜜月認真漫長!而今日凌晨,仲喺度蜜月途中嘅杏兒就喺IG上載咗一張同老公Philip鼻貼鼻嘅甜蜜合照,原來今日係杏兒老公Philip牛一!唔知佢哋係咪有心Plan好晒想度蜜月仲順便慶祝埋生日嘅呢?杏兒貼相之餘仲講咗段說 ...


要唔要咁晒,閃盲喇。

next 1/1 pre

好Sweet呀~

next 1/1 pre

LG=老公?

next 1/1 pre

自一月開始胡杏兒同老公就一直度蜜月,係咁度,到依家呢都足足有成兩個幾月,呢個蜜月認真漫長!而今日凌晨,仲喺度蜜月途中嘅杏兒就喺IG上載咗一張同老公Philip鼻貼鼻嘅甜蜜合照,原來今日係杏兒老公Philip牛一!唔知佢哋係咪有心Plan好晒想度蜜月仲順便慶祝埋生日嘅呢?

杏兒貼相之餘仲講咗段說話賀老公,當中提到:「呢個係我哋婚後第一個一齊過嘅生日,而且一定唔會係最後一個,將來一定仲有更多更多!我祝你健康又快樂,因為我哋今年有好多目標要一齊達成㗎。我愛你呀,LG(老公)!」講到有目標要一齊達成又要健康,唔通係講緊造...人大計?

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!