掃呢頁CODE去手機

2016年3月2日 星期三

胡定欣強吻黎耀祥嗌激:咀到成身濕晒 __,定欣,黎耀祥,胡定欣,

曹永廉爆話拍呢場戲嘅時候,天氣好翳焗。next1/1pre祥仔發現匿埋兼狀甚苦惱嘅胡定欣~next1/1pre到底做咩事啦?next1/1pre大家都趕到嚟…next1/1pre睇嚟大家都好擔心定欣呀!next1/1pre不過定欣眼中就只有祥仔…next1/1pre最終定欣喺眾目睽睽之下強吻祥仔!next1/1pre胡定欣、黎耀祥(祥仔)及曹永廉等人主演的無綫劇集《公公出宮》近日再掀高潮,劇情交代 ...


曹永廉爆話拍呢場戲嘅時候,天氣好翳焗。

next 1/1 pre

祥仔發現匿埋兼狀甚苦惱嘅胡定欣~

next 1/1 pre

到底做咩事啦?

next 1/1 pre

大家都趕到嚟…

next 1/1 pre

睇嚟大家都好擔心定欣呀!

next 1/1 pre

不過定欣眼中就只有祥仔…

next 1/1 pre

最終定欣喺眾目睽睽之下強吻祥仔!

next 1/1 pre

胡定欣、黎耀祥(祥仔)及曹永廉等人主演的無綫劇集《公公出宮》近日再掀高潮,劇情交代定欣扮演的金香,與祥仔扮演的太監李肅恭因「假鳳虛凰」而漸生情愫,不過祥仔因未能傳宗接代,想出與陳國邦扮同性戀去婉拒定欣的愛意。定欣為測試祥仔的心意,竟眾目睽睽下強吻黎耀祥!

開定支票請食飯

談起拍攝這場吻戲,定欣笑說:「喺開平外景,攝氏四十幾度之下拍嘅,名副其實咀到成身濕晒!其實之前我同祥仔合拍《巾幗梟雄》時都拍過咀戲,不過就冇今次咁激囉。」而祥仔則剛從美國登台返港,他受訪表示:「嗰日我太太都在場,仲幫我哋影劇照𠻹。(監製話你開定支票請食飯?)冇所謂,最緊要大家開心啫。」有份「觀戰」的曹永廉則謂:「好記得呢場戲,拍嗰日好翳焗,佢哋咀得辛苦,我哋亦睇得唔享受。(請食飯?)好呀,咪夾一百幾十囉,但我冇理由出錢多過視帝祥嘅,人哋一年搵幾千萬喎。」

設慰勞宴

對於定欣與祥仔這場吻戲的演出,監製羅永賢讚口不絕:「視后同視帝嘅功力毋容置疑啦,一take過OK。(嚟緊再搞慶功?)梗係會啦,祥仔都開定支票嘞。」無綫方面鑑於《公》劇收視理想,3號晚將於無綫餐廳內擺下筵席,以慰勞台前幕後。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!