掃呢頁CODE去手機

2016年3月18日 星期五

勁哥:樓市勁哥金榜:王者落難 __,

next1/1pre我睇過,我真係睇過!唔係睇過乜乜的後裔,係睇過樓市勁哥榜,今個星期:王者落難!第3位居屋王挫價一單都嫌少真係好傷心,居屋樓王筲箕灣東旭苑,一個650實呎單位,只係8個月,樓價足足唔見近2成!樓價咁跌法,我代表人類立志:Icanbuyoneday!Sorry......爛Gag嚟嘅。第2位羅素舖王租金BungeeJump只知道逝去光陰不會再回頭......被譽為全球最貴地段的銅鑼 ...


next 1/1 pre

我睇過,我真係睇過!唔係睇過乜乜的後裔,係睇過樓市勁哥榜,今個星期:王者落難!

第3位 居屋王挫價一單都嫌少

真係好傷心,居屋樓王筲箕灣東旭苑,一個650實呎單位,只係8個月,樓價足足唔見近2成!樓價咁跌法,我代表人類立志:I can buy one day!Sorry......爛Gag嚟嘅。

第2位 羅素舖王租金Bungee Jump

只知道逝去光陰不會再回頭......被譽為全球最貴地段的銅鑼灣羅素街,風光不再!羅素街60號「舖王」,新一年度租值大插水,暴跌5成!唔通真係要簽「不減租契約」,先保得住啲租金?

第1位 赤柱地王棋王同一命運

唔單止棋王都輸,就連地王都輸埋。南區赤柱黃麻角道豪宅地王,僅以28.1億元賣,每方呎樓面地價只係12435元,呎價較2014年賣平6成都不特止,仲回落到1字頭!地王第一個回合就被KO,真係脆弱過10年情!完了吧 如無意外......


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!