網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月19日 星期六

【太陽狂熱】拍新一集《侏羅紀公園》? 喬妹慘被恐龍喪追 __,侏羅紀,宋慧喬,喬妹,

【太陽狂熱】拍新一集《侏羅紀公園》?喬妹慘被恐龍喪追2016-03-1911:00:00HKT網民創意無限,話說前日播出嘅第8集《太陽的後裔》中,宋仲基飾演嘅軍官劉時鎮透過宋慧喬飾演嘅女醫生姜暮煙嘅手提,聽到暮煙之前以為自己會死去而錄低嘅留言,當時暮煙就錄低咗「遺言」,話總之一早就表明自己嘅心意,有個咁有魅力嘅男生(指時鎮)錫自己,佢本身都好激動,後悔自己冇接受對方嘅心意。由於當時暮煙將電話放咗去 ...


【太陽狂熱】拍新一集《侏羅紀公園》? 喬妹慘被恐龍喪追

2016-03-19 11:00:00 HKT



網民創意無限,話說前日播出嘅第8集《太陽的後裔》中,宋仲基飾演嘅軍官劉時鎮透過宋慧喬飾演嘅女醫生姜暮煙嘅手提,聽到暮煙之前以為自己會死去而錄低嘅留言,當時暮煙就錄低咗「遺言」,話總之一早就表明自己嘅心意,有個咁有魅力嘅男生(指時鎮)錫自己,佢本身都好激動,後悔自己冇接受對方嘅心意。

由於當時暮煙將電話放咗去擴音器上,所以所有人都聽到佢嘅心意,當時瘀爆嘅暮煙就火速跑去想停止段錄音,而當佢發盡全力跑緊個畫面,就被創意無限嘅網民用咗嚟改圖,網民仲抵死將喬妹呢個咁十萬火急嘅表情配上經典電影《侏羅紀公園》(Jurassic Park)隻恐龍,仲抵死留言話可以拍新一集《侏羅紀公園》,數數手指《侏羅紀公園》已經拍咗4集,咁喬妹就可以順理成章做第5集嘅主角囉。



喬妹真係好驚慌





網民創意無限


鍾意就快D Share啦!