網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月28日 星期一

後生仔點炒法先至有「幣」藝 __,

Harvey見Bitcoin熱潮減退,便尋找其他具炒作潛力的虛擬貨幣。next1/1preAdam在日本宣布實行負利率後,買日圓沽美元,賺近一萬元。next1/1pre以下兩位大學生於讀書時期,把興趣跟投資打成一片,更從中獲「益」良多。惟他們投資不是獨「股」一味,Harvey甘願為Bitcoin捱更抵夜,Adam炒外匯多過打機。到底兩類投資魔力何在?他們年紀輕輕,又有甚麼獨門炒技,穿梭變幻莫測的金 ...


Harvey見Bitcoin熱潮減退,便尋找其他具炒作潛力的虛擬貨幣。

next 1/1 pre

Adam 在日本宣布實行負利率後,買日圓沽美元,賺近一萬元。

next 1/1 pre

以下兩位大學生於讀書時期,把興趣跟投資打成一片,更從中獲「益」良多。惟他們投資不是獨「股」一味,Harvey甘願為Bitcoin捱更抵夜,Adam炒外匯多過打機。到底兩類投資魔力何在?他們年紀輕輕,又有甚麼獨門炒技,穿梭變幻莫測的金融市場?

-----------------

●樹仁Harvey 通頂「採礦」飲頭啖湯

樹仁大學工商管理學系二年級生Harvey早在中學階段已涉獵Bitcoin。當時Bitcoin還未興起,他偶爾在一個外國論壇上,聽到Bitcoin這類新奇有趣的虛擬貨幣,便上網了解,更很快被它的投資潛力所吸引。「上網自學程式語言挖Bitcoin,無咩成本,但又可以賺錢,真係唔錯!」他當時真的着迷,為上網研究挖礦技術,不惜捱夜至早上四時,然後於六時上學。

虛擬貨幣的價值及炒作性往往受質疑,但Harvey指有危就有機,早料Bitcoin炒得起。「喺電腦技術愛好者嘅角度,Bitcoin係一個創新;喺經濟學家角度,佢係人類史上出現過最完美嘅貨幣;喺投資者角度,佢係潛在筍盤。」Harvey較他人容易接受這項投資,可能是因他愛鑽研電腦軟硬件,兼且有投資經驗。

「玩Bitcoin有三類人,好似我個啲,叫做礦工;另一類係投資者,用真錢買Bitcoin嚟炒;最後一類係用家,用真錢換Bitcoin嚟買嘢,做交易。」他稱,做礦工挖Bitcoin的成本只是時間、電腦設備的購置及電費,「對於一個學生,時間未算好值錢。只要屋企部電腦有張強勁嘅顯示卡,就可以挖,所以無咩成本。最瘋狂嗰時,都係買咗8部電腦一齊挖,再加每月幾千蚊電費啫!」

作為先頭部隊,Harvey成功飲得頭啖湯,「Bitcoin由幾仙開始,被人炒到八千幾蚊人民幣,之後個價就一直跌,一路跌我就一路沽,所以我都賺到錢。」他未計過單在挖Bitcoin上所賺利潤,但投資虛擬貨幣的總回報,扣除硬件等成本,純利達二十多萬元。他笑言:「我喺虛擬貨幣賺嘅錢比起在股、金或匯賺嘅多。」

出乎意料的是,他之後在其他虛擬貨幣所賺的竟比Bitcoin還要多,「當愈嚟愈多人認識Bitcoin,挖Bitcoin嘅利潤就會被攤薄。當我發現挖礦賺到嘅錢連電費都交唔起,就轉炒其他虛擬貨幣!」他明白過了「頭一浸」,就難再賺錢。

Harvey 稱,無論投資股票或虛擬貨幣,都是一分耕耘,一分收穫。

---------------

●理大Adam學埋程式乜都「匯」炒

「行街、搭𨋢時,其他人可能會玩Candy Crush,我就會睇匯價!」理工大學投資科學系三年級生Adam年半前學用程式交易,發現外匯市場非常大,較難被人操控,亦較易用技術分析找趨勢,故開始炒外匯,「比起炒股票同期貨,外匯近24小時都有波幅, 歐元、日圓等貨幣嘅交易量又大,所以唔使太驚無人接你啲貨,又或好似細價股咁,價位單邊走。」

他透過外國的外匯商買賣,包括歐元兌美元、日圓兌美元及澳元兌美元。他稱,「我係美元大淡友!通常都買其他貨幣升,買美元跌。」他續指,「歐元過去有好多負面消息炒作,但係呢一年嚟都喺低位橫行,所以我睇歐元已見底!」由15年初至今,歐元兌美元都徘徊在1.05至1.15區間。

他炒外匯時,主要留意央行言論的字眼,「我會問點解去到某個價位,中央會講呢番說話;到議息嗰陣,聲明裏所用嘅字眼又有咩唔同。我會好留意央行對息口嘅取態,從而估算外幣走勢。」他一般在央行議息前數天入市,然後持倉一天至最多一周,「匯價升跌就好似鐘擺咁,經過大方向嘅轉變後,就會喺一個波幅範圍上落,我就趁機低買高賣。」

投資者不斷短炒,手續費豈不是很襟計?Adam稱,「長揸外匯幾危險,央行隨時會改變幣策,所以好難估。我每次買賣外匯嘅手續費係匯價嘅3點子,唔算貴。」

Adam資金有限,故以槓桿去增加回報,但同時做好風險管理。「我會放錢喺外匯商,亦有設立止蝕位,所以就算蝕住,都習慣狠心離場。反而,賺就無話賺幾多要走。」

Adam分享他近期最成功的一次投資。當日本宣布實行負利率措施後,日圓應聲下挫,但翌日回升,於是他分段買日圓沽美元,兩天後沽出,賺近一萬元。日本央行今年1月29日宣布實行負利率,日圓兌美元即日跌1.92%,其後連續四天掉頭累升3.73% 。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!