網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月20日 星期日

超蓮嘉倩行善解放 性感爆燈 __,超蓮,何超蓮,

罕有拋胸的何超蓮直認單身,表示會靠猷啟幫眼搵男友。
超蓮嘉倩行善解放性感爆燈早前關之琳(之之)與劉嘉玲傳不和,昨晚兩人原定出席慈善晚宴,但最終嘉玲因工作關係而未能到場,之之揚言不相信對方因她而避席,為事件降溫。而同場兩位靚女富二代何超蓮及邢嘉倩均齊齊大解放,激罕地以低胸裙撐場,性感爆燈。罕有拋胸的何超蓮直認單身,表示會靠猷啟幫眼搵男友。「大美人」關之琳早前驚爆與台灣富商陳泰銘離婚,期間談及離婚前陳泰銘與好友劉嘉玲行山是不顧他人感受,因而傳出之之與嘉 ...


超蓮嘉倩行善解放 性感爆燈

早前關之琳(之之)與劉嘉玲傳不和,昨晚兩人原定出席慈善晚宴,但最終嘉玲因工作關係而未能到場,之之揚言不相信對方因她而避席,為事件降溫。而同場兩位靚女富二代何超蓮及邢嘉倩均齊齊大解放,激罕地以低胸裙撐場,性感爆燈。

「大美人」關之琳早前驚爆與台灣富商陳泰銘離婚,期間談及離婚前陳泰銘與好友劉嘉玲行山是不顧他人感受,因而傳出之之與嘉玲不和之說,而昨晚之之現身愛滋病研究基金會(amfAR)於邵氏影城舉行的第二屆慈善晚宴,在嘉賓名單中原有劉嘉玲,這將是兩女傳不和後首次出席公開場合,不過,最後嘉玲落實不會到場,因為嘉玲正身在外地有拍攝工作,並不在港,而她亦絕非避開與之之同場而缺席,因嘉玲根本不知其他出席的嘉賓名單。

身穿黑色晚裝的之之微露事業線,明艷照人,提到嘉玲缺席是次晚宴,她未等記者說畢問題已經搶答:「唔好講呢啲!都唔係真,唔好亂寫。(你指邊方面?即係嘉玲唔係避你?)係!都唔知點證實!」有指兩人早前有私人派對同場但互相視而不見?她不欲多談:「呢啲唔好講,有又寫冇又寫,好多餘!」至於有傳陳泰銘的兩名女兒也會到場,她反問:「係呀?(會唔會覺得尷尬?)冇,點會呢?咁大個人。」

關之琳
  • 關之琳
劉嘉玲(資料圖片)
  • 劉嘉玲(資料圖片)
劉根森
  • 劉根森

猷啟幫眼揀男朋友

另外,賭王三房龍鳳胎何超蓮與何猷啟齊現身,超蓮穿上低胸晚裝,罕有拋胸,超蓮稱該打扮只是因應場合,已做足安全措施。問到超蓮感情狀況?她說:「我依家單身。(有冇請緋聞男友霍啟山?)我張枱就冇。」猷啟稱好女仔多人追,指對方未揀到,問到猷啟有否幫眼?超蓮表示:「佢OK,我先OK。(覺得啟山好唔好?)會揀,係好朋友,(之前一齊去旅行?)一大班朋友,唔係一齊去,去到先見到。」提到緋聞男友劉根森是晚同場,超蓮稱對方是猷啟的朋友,問到是否要過猷啟關?她坦言:「男同女唔一定係男女朋友。(佢有冇追你?)唔知,唔答呢啲。」

懷孕六個月的邢嘉倩表示未有不適,又坦言未有打算結婚。
  • 懷孕六個月的邢嘉倩表示未有不適,又坦言未有打算結婚。
賭王四房千金何超盈(中)率弟妹撐場。
  • 賭王四房千金何超盈(中)率弟妹撐場。
米雪洛迪格斯
  • 米雪洛迪格斯

佗B六月未諗結婚

至於林青霞繼女邢嘉倩與外籍男友恩愛示人,懷孕六個月嘉倩以一龔火紅色低胸裙上陣,性感又搶鏡,問到懷孕感受?她坦言:「好開心。(係仔定女?)唔講,仔女都冇所謂。」她稱沒有妊娠不適,問到是否先生B後婚?她否認:「唔係。(諗住唔結婚?)係,都21世紀喇。(媽咪有冇分享心得?)兩個都有(林青霞及張天愛)。(林青霞話會買禮物比你?)都會,不過依家有啲早。」

奧瑪花曼
  • 奧瑪花曼
  • 放大圖片

另外,現場雲集荷里活紅星與名人,包括碧咸嫂Victoria Beckham、荷里活女星兼晚會名譽主席Uma Thurman(奧瑪花曼)、《狂野時速》系列電影女星Michelle Rodriguez(米雪洛迪格斯)、捷克女模Karolina Kurkova、楊紫瓊、周迅、賭王四房千金何超盈等,而碧咸嫂獲大會頒發特別榮譽獎項,以表揚她對於推動全球對抗HIV病毒及愛滋病的貢獻。

文:名人組


鍾意就快D Share啦!