網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月14日 星期一

宣萱陶大宇樂返娘家參戰 __,宣萱,陶大宇,

陶大宇和宣萱均謂若有好劇本和對手,會返無綫拍劇。
宣萱陶大宇樂返娘家參戰為配合劇集優化主題,無綫助理總經理杜之克亦重組戲劇製作班底,重金邀得之前被挖走的多個有經驗編審人才,繼有朱鏡祺,他成功打造謝天華於《學警狙擊》中演繹Laughing一角,以及蔡婷婷,她除將《宮心計》、《法證先鋒》打造為經典劇外,代表作更有為黃子華贏「最喜愛電視角色」的《棟篤神探》;另有劉彩雲,她亦捧紅於《戇夫成龍》演「阿旺」而贏得視帝的郭晉安,位位都功績不少。陶大宇和宣萱均謂 ...


宣萱陶大宇樂返娘家參戰

為配合劇集優化主題,無綫助理總經理杜之克亦重組戲劇製作班底,重金邀得之前被挖走的多個有經驗編審人才,繼有朱鏡祺,他成功打造謝天華於《學警狙擊》中演繹Laughing一角,以及蔡婷婷,她除將《宮心計》、《法證先鋒》打造為經典劇外,代表作更有為黃子華贏「最喜愛電視角色」的《棟篤神探》;另有劉彩雲,她亦捧紅於《戇夫成龍》演「阿旺」而贏得視帝的郭晉安,位位都功績不少。

杜之克受訪時坦言要邀請多位舊將回巢,迎戰他所鋪排的經典劇及新題材劇集:「除咗已經返嚟拍緊劇嘅羅嘉良外,溫碧霞、陳松伶、陳法蓉佢哋都講咗會返無綫,其實我哋好想搵番宣萱、陶大宇、陳秀雯及鄧萃雯等呢班富經驗嘅演員返嚟幫手!之前台前幕後都元氣大傷,依家埋班嘅人差不多恢復原來基礎。」

陳秀雯曾拍過不少經典無綫劇如《壹號皇號》。
  • 陳秀雯曾拍過不少經典無綫劇如《壹號皇號》。

對於被點名邀回巢,陶大宇受訪時稱:「如果係真嘅,都好開心可以再合作,對自己有信心亦對無綫有信心!因為呢個階段,我都好講求劇本及對手!」曾與大宇合作無間的宣萱昨稱:「做嘢為求開心,好似我接鄧特希《隱世者們》,可以同相熟拍檔、幕後再合作會特別開心,我就大門常開嘅,無綫搵我都會傾,只要對手、劇本啱都冇所謂!」


鍾意就快D Share啦!