掃呢頁CODE去手機

2016年3月7日 星期一

麥明詩:爆!麥明詩返劍橋母校被當白撞送走? __,麥明詩,

呢件事真係夠爆,不過從學生網頁提供資料單方面好難作準,都係要等埋麥明詩同無綫,睇吓佢哋點回應先清楚事件嘅情況。next1/1pre麥明詩喺今個月21號出席活動時就話會同無綫攝製隊去英國拍旅遊特輯,仲會去劍橋大學到睇吓有乜轉變。next1/1pre臨出發前,麥明詩喺香港機場自拍留念。next1/1pre去到目的地,麥明詩IG好感性咁話:「這裏一點都沒變,只是人變了。」next1/1pre仲話終於可以 ...


呢件事真係夠爆,不過從學生網頁提供資料單方面好難作準,都係要等埋麥明詩同無綫,睇吓佢哋點回應先清楚事件嘅情況。

next 1/1 pre

麥明詩喺今個月21號出席活動時就話會同無綫攝製隊去英國拍旅遊特輯,仲會去劍橋大學到睇吓有乜轉變。

next 1/1 pre

臨出發前,麥明詩喺香港機場自拍留念。

next 1/1 pre

去到目的地,麥明詩IG好感性咁話:「這裏一點都沒變,只是人變了。」

next 1/1 pre

仲話終於可以正正經經遊覽呢個地方。

next 1/1 pre

喺劍橋學生嘅網頁見到,麥明詩同攝製隊喺春季舞會到拍緊嘢。

next 1/1 pre

睇到啲相氣氛都好融洽。

next 1/1 pre

不過情況急轉直下,麥明詩及攝製隊被請入辦公室了解情況,最後由保安陪同下由側門離開。

next 1/1 pre

劍橋學生網頁大字標題話「香港小姐」白撞被踢出春季舞會。

next 1/1 pre

有「十優劍橋生」之稱嘅香港小姐冠軍麥明詩,早前透露會同無綫攝製隊去英國拍攝旅遊特輯,仲會返去劍橋大學度睇吓有乜嘢轉變,不過喺凌晨時段,一個由劍橋學生所設立嘅網頁,爆出麥明詩連同攝製隊被懷疑「白撞」,最後由劍橋大學嘅保安護送下由側門離開。

返母校睇吓其實都好正常,點解咁少事會搞到被保安「請」離現場?據學生網頁所提供嘅資料,當時劍橋大學正舉行春季舞會,麥明詩聯同攝製隊到達現場時,立即成為全場焦點,從網頁提供嘅相片睇到,起初氣氛都幾融洽,期間傳出「有人」不斷攞酒飲,之後就有「白撞」呃飲呃食嘅消息喺舞會流出,經學生會高層人員商討後,請咗麥明詩及一眾攝製隊入辦公室了解情況,據學生網頁消息透露,拍攝過程未取得授權,所以最終由保安護送下由側門離開。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!