網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月27日 星期日

唐詩詠發圍攝上位 __,唐詩詠,

■(左起)陳嘉桓昨拋胸示人,與Bob及唐詩詠演新戲。前港姐朱千雪不受無綫重用,有意搞生意另覓財路,對於鬧花旦荒的無綫來說,無疑又是一次打擊。入行十多年的唐詩詠昨在荔枝角出席電影《我要發達》開鏡儀式,首次擔任電影女主角的她,談到楊怡與羅仲謙秘婚時笑謂:「我知佢好秘密,佢哋(無綫花旦)結晒婚咪好囉,我努力啲工作攝上位。」唐詩詠於《我》片飾演女神,林盛斌(Bob)與麥玲玲就演夫婦,Bob戲中受陳嘉桓色誘 ...




其他影片:>>






前港姐朱千雪不受無綫重用,有意搞生意另覓財路,對於鬧花旦荒的無綫來說,無疑又是一次打擊。入行十多年的唐詩詠昨在荔枝角出席電影《我要發達》開鏡儀式,首次擔任電影女主角的她,談到楊怡與羅仲謙秘婚時笑謂:「我知佢好秘密,佢哋(無綫花旦)結晒婚咪好囉,我努力啲工作攝上位。」

唐詩詠於《我》片飾演女神,林盛斌(Bob)與麥玲玲就演夫婦,Bob戲中受陳嘉桓色誘,昨日陳嘉桓拋胸現身時自爆仍在發育:「同一件內衣效果都勁咗,以前唔覺我色誘緊,𠵱家多咗女人味。」Bob笑言今次艷福不淺:「要肉有肉、要骨有骨,大方得體又有,細心體貼又有,老婆同女都唔准探班。」對於方力申與鄧麗欣分手,該片監製葉念琛表示如有適合劇本仍會邀兩人演出。

採訪:盧妹

攝影:仇志德


鍾意就快D Share啦!