掃呢頁CODE去手機

2016年3月20日 星期日

傷口灑鹽 邵子風代小菌炮轟網民:賤人 __,邵子風,

邵子風怒轟某網民「涼薄」及「賤人」!next1/1pre邵子風Facebook留言。next1/1pre歌手龍小菌親述小時被性侵犯的不幸經歷,同時借此來呼籲女孩子好好保護自己,以及家長要留意及看顧孩子後,即有大批網民留言安慰,並讚她非常堅強及勇敢面對,但同時也有網民卻留下令人感到莫名其妙甚至離譜的留言。身為龍小菌經理人的邵子風,發現有網民竟留言「因為已經過氣所以要作啲新聞?」後即在Facebook ...


邵子風怒轟某網民「涼薄」及「賤人」!

next 1/1 pre

邵子風Facebook留言。

next 1/1 pre

歌手龍小菌親述小時被性侵犯的不幸經歷,同時借此來呼籲女孩子好好保護自己,以及家長要留意及看顧孩子後,即有大批網民留言安慰,並讚她非常堅強及勇敢面對,但同時也有網民卻留下令人感到莫名其妙甚至離譜的留言。身為龍小菌經理人的邵子風,發現有網民竟留言「因為已經過氣所以要作啲新聞?」後即在Facebook炮轟兼爆粗,大罵該網民「涼薄」及「賤人」!

邵子風寫道:「香港就係充滿住涼薄嘅X街,做公眾人物,真係EQ少D(啲)都會跳樓!唔好話受害者你唔識,就算係朋友個朋友,發生呢種事,相信你都唔會把口賤到咁啩!我祝你同你子女,一世唔會遇到呢種事,一世都可以keep住你呢種賤格態度,起碼睇過呢單嘢,對你有警愓作用!你賤,我唔會同你賤埋一堆!咁樣,起碼龍小菌自己傷痛經歷出嚟,都叫有價值!祝褔你哋班賤人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!