網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月7日 星期一

黎美言:黎美言挑釁?劉燕妮爆喊斥被打到飛蚊症 __,黎美言,

黎美言(左下圖)及劉燕妮出席ViuTV開台記者會。next1/1pre劉燕妮表示在真人騷節目中曾被打面險毀容、斷手等,直至現時亦有飛蚊症現象。next1/1pre劉燕妮講到佢可能患永久性飛蚊症,即刻忍唔住喊出嚟。next1/1preSoSad!next1/1pre劉燕妮受傷後自拍。睇到佢塊面嘅傷勢認真唔輕咁喎!next1/1pre黎美言(左)、劉燕妮next1/1pre黎美言表示其腳趾公扭傷,佢仲 ...


黎美言(左下圖)及劉燕妮出席ViuTV開台記者會。

next 1/1 pre

劉燕妮表示在真人騷節目中曾被打面險毀容、斷手等,直至現時亦有飛蚊症現象。

next 1/1 pre

劉燕妮講到佢可能患永久性飛蚊症,即刻忍唔住喊出嚟。

next 1/1 pre

So Sad!

next 1/1 pre

劉燕妮受傷後自拍。睇到佢塊面嘅傷勢認真唔輕咁喎!

next 1/1 pre

黎美言(左)、劉燕妮

next 1/1 pre

黎美言表示其腳趾公扭傷,佢仲話:「係唔怕死先參加。」

next 1/1 pre

黎美言(左)一路講,但係劉燕妮就聽到面有難色。

next 1/1 pre

到底黎美言(左)同劉燕妮(右)係咪不和呢?

next 1/1 pre

鄧穎芝

next 1/1 pre

鄧洢玲

next 1/1 pre

龍小菌

next 1/1 pre

藝人黎美言(Winkie)及劉燕妮(Rika)今日在尖沙咀出席ViuTV開台記者會,並以真人騷節目《G-1格鬥會》參賽者身份,身穿運動裝示人。節目《格》自開拍以來已不斷傳出各女選手受傷的消息,其中Rika更在席間表示曾被打面險毀容、斷手等,直至現時亦有飛蚊症現象,而Winkie亦表示其腳趾公扭傷:「係唔怕死先參加。」

患上胸膜炎

Winkie受訪表示自己在操練時已患上胸膜炎影響呼吸:「你見我拍自己個心口唔係因為我扮大猩猩,係因為我要隱瞞對手唔好畀人打我心口,而腳趾公就係比賽中段畀人整傷嘅。」

對傳不和感反感

其實除了不斷受傷的新聞之外,《格》騷亦不斷傳出眾女不和的新聞,當中過節最深的可謂Winkie和Rika,惟Winkie對事非表示反感:「我要應付比賽已經好大壓力,已經好辛苦,對我個EQ要提高,但比賽之餘仲要面對是非,有嘢發生就所有人都嚟問我關唔關我事,有啲都真係關心我。(係你打到Rika咁傷?)其實同邊個打同埋賽果真係唔講得,希望個節目出街大家都自己睇。但係我腳趾公嘅傷我就冇喺啲平台講過,因為我想專心,因為我預咗,冇將件事放大,同埋我哋大家都簽咗生死狀。(影射其他人放上平台講?)絕對冇,我係講我自己,自己唔會放。」

斥有人缺體育精神

而Rika亦有回應不和事件:「大家冇話不唔不和,中間係有唔愉快、唔開心、憤怒同埋不受尊重嘅事發生咗。(你不受尊重?)比賽係講體育精神,最唔開心係畀人挑釁。(邊句令你最唔開心?)有人同我講『其實我唔想打你』,因為我嚟比賽,受傷我可以接受,但聽呢啲說話我唔開心。(覺得畀人睇少?)我唔弱㗎。」

曾向師傅及家人道歉

問Winkie有關Rika所言是否指向她?她希望觀眾睇節目知答案,否認不和:「我係好專注自己。(太專注變自我?)我對得住自己嘅良心,我控制唔到其他人嘅諗法,一句說話唔同人GET到唔同嘅嘢。(打傷人唔使道歉?)我個人好心軟,如果我令到人哋唔好,我會道歉。」亦表示曾向師傅及家人道歉。

被打留陰影

問到Rika對Winkie為對手的感覺時,她表示不懂去評價別人,更開始支吾以對、有口難言,大呻若被對手專注打鼻及眼令自己有陰影,說到自己的飛蚊症被醫生診斷可能是永久性時,更當場灑淚:「亦都係因為受傷我有兩部電影拍唔到,對新人嚟講個影響好大。」Rika更表示希望可以增20磅rematch。

最欣賞Rika

而在旁的Winkie即謂Rika是自己最欣賞的運動員:「佢(Rika)都知,因為佢比我更輕更細粒。(有傳你係犯眾憎?)有聽過對我不利嘅消息同威嚇,真人騷好大壓力,清者自清,我係認真參加比賽,自問冇乜做唔好嘅事。」Rika亦回贈一句:「觀眾嘅眼睛係雪亮嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!