掃呢頁CODE去手機

2016年3月12日 星期六

唔怕着爛 蔣怡紙婚紗晒肩露腿勁風騷 __,蔣怡,

着紙婚紗行騷,冇有怕~next1/1pre睇吓蔣怡行得幾有自信…next1/1pre好靚呀!next1/1pre仲有長腿睇𠻹…next1/1pre送多個kiss畀大家呀!next1/1pre真係好風騷呀~next1/1pre蔣怡穿上紙婚紗為品牌壓軸行騷,她在台上表示想穿紙婚紗再影婚紗相,更透露當年老公求婚都是用草整的戒指,十分環保。問到白色情人節老公如何與她慶祝?她表示老公不在港,笑言女兒與老公生 ...


着紙婚紗行騷,冇有怕~

next 1/1 pre

睇吓蔣怡行得幾有自信…

next 1/1 pre

好靚呀!

next 1/1 pre

仲有長腿睇𠻹…

next 1/1 pre

送多個kiss畀大家呀!

next 1/1 pre

真係好風騷呀~

next 1/1 pre

蔣怡穿上紙婚紗為品牌壓軸行騷,她在台上表示想穿紙婚紗再影婚紗相,更透露當年老公求婚都是用草整的戒指,十分環保。問到白色情人節老公如何與她慶祝?她表示老公不在港,笑言女兒與老公生得一樣樣,同女過情人節都一樣。問到會否怕紙婚紗爛?她表示:「唔怕,好fit,好輕。(唔環保?)唔會,用多出嚟嘅物料,係廢物利用,啲婚紗會送畀窮人,好有意義。」問到女兒有沒有看過她穿婚紗?她表示:「冇。(想佢做模特兒?)佢唔識住、但有帶埋佢去試靚衫,佢眼神發光。」蔣怡亦透露女兒曾大讚媽咪似公主,亦會在拖尾裙度玩。她表示女兒兩歲半,不會迫女兒行騷,想女兒保持單純,不想女兒太快入大人世界。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!