網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月25日 星期五

失婚兩年有新歡 梁靖琪情迷巨胸男 __,梁靖琪,

梁靖琪愛做運動,亦愛大隻仔!next1/1pre陳基燊真係好大隻㗎,件衫粒鈕都差啲畀佢逼爆呀!next1/1pre梁靖琪一見記者,即刻戴番副黑超。next1/1pre兩個人都鍾意運動,都幾合襯架。next1/1pre陳基燊尾隨梁靖琪。next1/1pre梁靖琪心情靚到爆。next1/1pre陳基燊自己企喺後面,怕怕醜醜咁。next1/1pre梁靖琪樣靚身材正。(資料圖片)next1/1pre梁靖琪 ...


梁靖琪愛做運動,亦愛大隻仔!

next 1/1 pre

陳基燊真係好大隻㗎,件衫粒鈕都差啲畀佢逼爆呀!

next 1/1 pre

梁靖琪一見記者,即刻戴番副黑超。

next 1/1 pre

兩個人都鍾意運動,都幾合襯架。

next 1/1 pre

陳基燊尾隨梁靖琪。

next 1/1 pre

梁靖琪心情靚到爆。

next 1/1 pre

陳基燊自己企喺後面,怕怕醜醜咁。

next 1/1 pre

梁靖琪樣靚身材正。(資料圖片)

next 1/1 pre

梁靖琪同黃敏豪雖然離咗婚,但兩人再見亦是朋友。(資料圖片)

next 1/1 pre

現年33歲的藝人梁靖琪(Toby)為無綫前製作總監梁家樹的女兒,她於2011年尾與拍拖唔夠一年的富貴男友黃敏豪(Aaron)拉埋天窗,期間有指與吳卓羲拍劇時傳緋聞,事後Toby已否認戀情,但不久便爆出離婚消息,她仍表示兩人再見亦是朋友。「失婚」兩年的Toby,近年愛上健身及打泰拳,瞬間變成「大隻妹」,一直未有新戀情的她,原來早已搭上一名身材高大、同樣熱愛「操肌」、貌似溫家偉的「巨胸」新歡陳基燊,兩人有共同嗜好,很快便「操」出感情來。

大隻男逼爆衫鈕

雖然拍拖只有短短幾個月,但已打得火熱,Toby吸取上次經歷,今次拍拖不想高調,身邊幾位好姊妹佘詩曼、湯盈盈、文頌嫻等對她十分支持,齊齊「封口」守秘密,對二人戀情隻字不提。據知,Toby與新男友陳基燊是認識多年的朋友,而男方一直對Toby有好感,故等到Toby回復單身才展開追求。

日前下午3時半,Toby與一男性朋友於銅鑼灣COVA餐廳high tea順便洽談公事,未幾見其男友陳基燊前來會合,後來再有兩名男女友人加入。席間Toby與朋友交談時,陳基燊為尊重Toby,全程坐在旁邊細心聆聽。眾人傾足兩個多小時才捨得走人,Toby負責埋單,男友先行步出餐廳,身穿牛仔上衣的陳基燊,胸肌十分澎湃,幾乎逼爆衫鈕,身材健碩的他與「大隻妹」Toby可謂十分合襯。

未有否認戀情

緊隨其後的Toby甫見記者拍照,即急急戴上黑超,然後施施然行到男友身邊,兩人有點避忌未有親密舉動,但亦沒有刻意迴避鏡頭,心情大靚的Toby更全程笑笑口。其後眾人搭扶手電梯往下層,Toby埋櫃枱蓋停車場票時,男友即往𨋢口撳定𨋢等Toby,盡顯細心一面,之後齊齊往停車場取車離開。

《東網》就與「巨胸」新歡陳基燊戀情一事致電Toby,身在外地的Toby未有否認戀情,並說:「我哋係識咗好多年嘅朋友,感情嘅事唔想多講,低調處理,唔想高調。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!