掃呢頁CODE去手機

2016年3月23日 星期三

想邀關詠荷出演女角 張家輝自認重口味 __,家輝,關詠荷,張家輝,

張家輝自言佢拍文藝片一定加「味精」!仲話將來有機會會搵老婆關詠荷做女角!next1/1pre咦咦~咁會唔會加啲「鹽」畀老婆㗎?next1/1pre佢仲自嘲咁多年都係重口味!next1/1pre而今次嚟係撐「哎呀阿哥」學友嘅!next1/1pre林嘉欣、張學友next1/1pre張家輝next1/1pre周家怡(左起)、佘詩曼、張家輝next1/1pre林嘉欣與老公袁劍偉(資料圖片)next1/1p ...


張家輝自言佢拍文藝片一定加「味精」!仲話將來有機會會搵老婆關詠荷做女角!

next 1/1 pre

咦咦~咁會唔會加啲「鹽」畀老婆㗎?

next 1/1 pre

佢仲自嘲咁多年都係重口味!

next 1/1 pre

而今次嚟係撐「哎呀阿哥」學友嘅!

next 1/1 pre

林嘉欣、張學友

next 1/1 pre

張家輝

next 1/1 pre

周家怡(左起)、佘詩曼、張家輝

next 1/1 pre

林嘉欣與老公袁劍偉(資料圖片)

next 1/1 pre

影帝張家輝現身英皇電影《暗色天堂》首映禮,他笑言到場支持「哎呀阿哥」張學友的電影:「呢套片好細心,香港需要呢種文藝式電影,唔係全部純商業。」家輝表示不介意參演文藝片,但若由他執導的話,他即自認重口味必定會加「味精」:「自己製作會落多啲味精,我咁多年都係重口味,商業元素多啲。(係咪加鹹味?)哈哈!一定」他又透露自己下一部作品是犯罪題材,但只是初步階段。

講到嘉欣與導演老公合作,家輝直言暫時的製作未有太多女角,若將來有適合女角,必定會邀請太太關詠荷:「唔係因為我哋關係,因為佢真係個好演員。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!