掃呢頁CODE去手機

2016年3月29日 星期二

堅索!胡杏兒晒馬爾代夫噴血比堅尼相 __,杏兒,胡杏兒,

WOW~~鼻血已噴!next1/1pre杏兒話成件事都好即興,戴副超就埋位影,頭都唔使Set!next1/1pre咁暗嘅?next1/1pre唔使咁失望,醒張光猛啲嘅相畀大家!next1/1pre晒肩又晒腿!next1/1pre好有意景。next1/1pre再加埋啲濺起嘅浪花,簡直冇得輸!next1/1pre呢輯相性感得嚟又健康,同時帶有異國風情味道。next1/1pre靚人襯靚景!next1/1 ...


WOW~~鼻血已噴!

next 1/1 pre

杏兒話成件事都好即興,戴副超就埋位影,頭都唔使Set!

next 1/1 pre

咁暗嘅?

next 1/1 pre

唔使咁失望,醒張光猛啲嘅相畀大家!

next 1/1 pre

晒肩又晒腿!

next 1/1 pre

好有意景。

next 1/1 pre

再加埋啲濺起嘅浪花,簡直冇得輸!

next 1/1 pre

呢輯相性感得嚟又健康,同時帶有異國風情味道。

next 1/1 pre

靚人襯靚景!

next 1/1 pre

杏兒嘅身材弗爆。

next 1/1 pre

胡杏兒同Philip度足75日環球蜜月。

next 1/1 pre

藝人胡杏兒和丈夫李乘德(Philip)近日剛完成長達75天的環球蜜月之旅返港,入行以來從未放過長假的杏兒,在這段浪漫假期中分別去過日本、大溪地、紐西蘭、美國、英國、希臘、馬爾代夫等十多個地方。在最後一站馬爾代夫,李氏夫婦盡情享受陽光與海灘的同時,杏兒更加作了一個破格新嘗試,就係第一次影泳衣相留念!

當日即興影相的杏兒穿上黑色兩件頭泳衣在沙灘拍照,身形Fit到漏!在陽光映照下,既健康又性感,甚具異國風情。另外,她披上橙色薄紗漫步淺灘,又穿上白長恤衫輕露香肩,然後抱膝坐於石灘上欣賞夕陽,簡直靚絕!

其實杏兒除了前年與閨密遊船河時被拍下泳衣照外,今次是她第一次私下正式影整輯泳衣照留念,她對此表示:「影呢輯相時,係去度蜜月最後一個站馬爾代夫,我哋住嗰間酒店入面,有一間店舖係專幫人影相留念,間舖嘅職員知道我哋嚟咗,就建議影輯相。成件事係好即興,冇化妝整頭,戴副超就影。馬爾代夫啲景同陽光都好靚,所以點影都有好有感覺。」

對於自己的身形,杏兒就笑說:「身形永遠都可以再好啲,依家比較興健康型,自己都想多啲肌肉,都好努力去練。」她又表示最喜歡拎住滑板擺甫的那張相片,感覺夠晒Sporty!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!