網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月16日 星期三

網民撐官恩娜餵母乳 __,官恩娜,

餵母乳係無罪架!next1/1pre餵母乳是很自然的事,今次官恩娜在網上發文表示受侮辱,不少網民留言力撐:「撐你,個心唔好唔舒服啦!」、「你無錯,唔使理佢!」、「拍片舉報佢」此外也有媽媽級網民表示感同身受,並提出解決方法:「溫馨提示:隨身帶備餵奶巾會方便好多架,可以免卻啲無知嘅人帶來嘅麻煩同眼望望,影響心情。」、「你應該問職員有無其他位畀你餵,我試過喺酒店要餵奶佢都開會議廳畀我同bb。」最強娛樂A ...


餵母乳係無罪架!next1/1pre餵母乳是很自然的事,今次官恩娜在網上發文表示受侮辱,不少網民留言力撐:「撐你,個心唔好唔舒服」、「你無錯,唔使理佢!」、「拍片舉報佢」此外也有媽媽級網民表示感同身受,並提出解決方法:「溫馨提示:隨身帶備餵奶巾會方便好多架,可以免卻啲無知嘅人帶來嘅麻煩同眼望望,影響心情。」、「你應該問職員有無其他位畀你餵,我試過喺酒店要餵奶佢都開會議廳畀我同bb。」最強娛樂A ...


餵母乳係無罪架!

next 1/1 pre

餵母乳是很自然的事,今次官恩娜在網上發文表示受侮辱,不少網民留言力撐:「撐你,個心唔好唔舒服」、「你無錯,唔使理佢!」、「拍片舉報佢」此外也有媽媽級網民表示感同身受,並提出解決方法:「溫馨提示:隨身帶備餵奶巾會方便好多架,可以免卻啲無知嘅人帶來嘅麻煩同眼望望,影響心情。」、「你應該問職員有無其他位畀你餵,我試過喺酒店要餵奶佢都開會議廳畀我同bb。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!