掃呢頁CODE去手機

2016年3月28日 星期一

楊怡名正言順風騷晒巨鑽 __,楊怡,

楊怡名正言順風騷晒巨鑽在英國秘婚的羅仲謙與楊怡,昨日以羅生羅太姿態返港談新婚喜悅。自言以往與羅仲謙拍拖要偷偷摸摸的楊怡,風騷大晒閃爆訂婚鑽戒笑言終可名正言順。而全程叫「太太」的謙謙,事後更在網上肉麻示愛:「羅楊怡,謝謝你的愛!」羅仲謙情深錫額,楊怡冧笑不停,手上閃鑽亦相當搶眼。羅仲謙與楊怡由出閘到受訪再護妻上車,甜蜜互動,閃爆機場。現年36歲的楊怡與31歲的羅仲謙被揭本月22日在英國古堡秘婚,攜手 ...


在英國秘婚的羅仲謙與楊怡,昨日以羅生羅太姿態返港談新婚喜悅。自言以往與羅仲謙拍拖要偷偷摸摸的楊怡,風騷大晒閃爆訂婚鑽戒笑言終可名正言順。而全程叫「太太」的謙謙,事後更在網上肉麻示愛:「羅楊怡,謝謝你的愛!」

羅仲謙情深錫額,楊怡冧笑不停,手上閃鑽亦相當搶眼。

羅仲謙與楊怡由出閘到受訪再護妻上車,甜蜜互動,閃爆機場。

現年36歲的楊怡與31歲的羅仲謙被揭本月22日在英國古堡秘婚,攜手踏入人生另一階段。新婚的兩人昨午約3時半返抵香港,在機場現身時吸引近百傳媒採訪,剛榮升「羅太」的楊怡翹實老公雙雙步出禁區,略見疲憊的謙謙戴上黑框眼鏡,未見手上的婚戒,戴墨鏡的楊怡則「人逢喜事精神爽」頻頻揮手示好,不經意晒出左手的巨型鑽戒。

想太太似公主出嫁

兩人受訪時,不時深情對望兼甜笑,謙謙全程以「我太太」稱呼楊怡,認真冧爆!兩人首度開腔承認在英國拍攝婚照及註冊,並透露將安排婚宴:「嚟緊會喺香港籌備,會擺酒同大家分享。(幾時?)未定。(返圍村擺?)唔會。」問到今次到當地秘婚是否籌備已久,謙謙即席Sweet爆地說:「今次想大家家人見面,畀我太太一個甜蜜回憶。點解揀英國?我鍾意古典氣氛重,同埋希望太太好似公主咁出嫁。」

提到遭踢爆婚事,楊怡說:「結婚係開心事,唔好講踢爆,都打算畀大家知,返嚟諗住講,估唔到大家早咗知道,比我哋預料嘅早啲。」而早前有指楊怡為結婚生B而不續約無綫,她即避談並轉話題:「仲傾緊。(續約成數大?)我好肯定今年會擺酒。」當問是否大肚才急於結婚,楊怡否認:「唔係啩,咁爆?我今日條腰得22吋。」謙謙更「婦唱夫隨」指不心急生B:「太太都唔急,我急咩?」但楊怡似乎未習慣「羅太」的稱呼:「唔慣呀,大家唔好咁嗌我!」

由於兩人英國行相當神秘,似有隱瞞公司秘婚之嫌,楊怡即指公司一直支持兩人交往,謙謙亦說:「年頭已經同老闆講會結婚,結婚係開心事,收到好多短訊祝福,我哋都唔敢回覆住,想返嚟一次過講,唔想大家有猜測,大家都知做呢行,消息未必真確,想返嚟喺鏡頭前多謝佢哋。我哋相處好幾年,結婚係大家意料中事,都想能夠快啲拉埋天窗。」提到新婚不久便要分開工作,楊怡揚言若有時間會探老公班,有別以往偷偷摸摸拍拖:「可以名正言順去探佢。(依家一齊住?)係呀,大家唔使跟我喇!」

「謝謝你從此牽着我走」

傳媒要求一對新人錫錫,惟謙謙「三催四請」下才肯親吻楊怡額頭,之後識做地拖實楊怡,全程護妻離開機場,雙雙返抵楊怡位於將軍澳的愛巢。楊怡晚上在微博貼出婚照,相中兩人在夕陽下拍攝唯美照片,正如謙謙所言,為令楊怡如公主般出嫁,相中可見他安排了一架馬車在婚禮中出現,認真有心思!楊怡亦冧爆留言:「將踏入人生另一階段,謝謝你從此牽着我走,感謝大家對我們的祝福。」謙謙亦轉發留言,趁機肉麻示愛:「羅楊怡,謝謝你的愛!」

採:影視組

文:專案組

羅仲謙情深錫額,楊怡冧笑不停,手上閃鑽亦相當搶眼。

羅仲謙與楊怡由出閘到受訪再護妻上車,甜蜜互動,閃爆機場。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!