掃呢頁CODE去手機

2016年3月1日 星期二

做演員冇保障?麥長青瓣數多多積穀防饑 __,

麥包覺得年紀愈大,做演員就冇保障,所以要做唔同嘅嘢賺錢。next1/1pre佢話有做開商場推廣,有人叫佢做「商場醫生」。next1/1pre今次仲同人夾份開餐廳。next1/1pre不過佢話唔會放棄拍劇,因為仲想同好多人合作。next1/1pre李思欣(左起)、范振鋒、吳國敬、麥包next1/1pre陳茵媺(資料圖片)next1/1pre藝人麥長青(麥包)出席食肆開幕儀式,透露與數名股東合資逾百萬 ...


麥包覺得年紀愈大,做演員就冇保障,所以要做唔同嘅嘢賺錢。

next 1/1 pre

佢話有做開商場推廣,有人叫佢做「商場醫生」。

next 1/1 pre

今次仲同人夾份開餐廳。

next 1/1 pre

不過佢話唔會放棄拍劇,因為仲想同好多人合作。

next 1/1 pre

李思欣(左起)、范振鋒、吳國敬、麥包

next 1/1 pre

陳茵媺(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人麥長青(麥包)出席食肆開幕儀式,透露與數名股東合資逾百萬開設餐廳,自言有感年紀漸大,認為當演員沒有保障,為積穀防饑,近年也有作不同嘗試,更謂:「本身有做開推廣,好似地產、商場咁,又鍾意同人吹水講計劃,之後就會有人畀機會我去試,過程都有成功,所以都有人叫我『商場醫生』,最開心試過有個外國人買咗我個推廣計劃。」

斟拍內地劇

問到為何不向無綫或亞視獻計?麥包笑指於他們眼中只是演員,那是否公司不擅用人材?他謂:「我冇講呀,公司咁多人。(咁有商業頭腦唔使拍劇咁辛苦!)我喺無綫雖然29年,但都仲有好多演員未合作㗎!最近都傾緊套內地劇,希望可以同唔同人合作有唔同火花。」

過年曾見陳茵媺

談到老友陳茵媺細仔日前生日,麥包表示當日要開工,故派了太太及一對仔女到賀,更指過年時雙方有拜年見面,其細仔也很喜歡他。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!